PracaGrupypl.praca.dyskusjeBajka o mgr. farmacji › Re: Bajka o mgr. farmacji
    From: rossel <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bajka o mgr. farmacji
    Date: Sun, 02 Oct 2005 18:20:30 +0200

    ziomko napisał(a):
    > Mgr farmacji, mężczyzna, w pierwszej pracy zaraz po stażu, pracuje w aptece
    > ogólnodostępnej w średniej wielkości mieście, codziennie od pon. do sob. w
    > godz. 9-19. Czyli miesięcznie: 240 godz. = 1,5 etatu. Haruje jak wół, ale
    > myśli, że warto, bo...

    Skoro jest zadowolony to dobrze. Ja słyszałem o mgr farmacji
    (dziewczyna), która po roku od skończenia studiów i odbyciu stażu
    dostała 1800 zł brutto i jeszcze musi dodatkowo robić sprzątanie i mycie
    okien, podłóg w tejże aptece. Praca jest zgodna z kodeksem pracy, nie
    ma wypłat "pod stołem", nie narzeka, ale też nie jest w pełni szczęścia.
    Miasto około 100 tyś w małopolskiem.

    Pozdro