PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania

  • 1. Data: 2005-08-25 16:11:54
    Temat: Badania
    Od: "Szymon" <s...@i...pl>

    Witam,

    Mam takie pytania. Niedawno przeszedlem na umowe o prace w mojej firmie i
    musze teraz zrobic badania. Moje pytanie - czy moge to zrobic w godzinach
    pracy, czy raczej w czasie wolnym?

    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 2. Data: 2005-08-25 17:38:02
    Temat: Re: Badania
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 18:11:54 +0200, "Szymon" <s...@i...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >musze teraz zrobic badania. Moje pytanie - czy moge to zrobic w godzinach

    W godzinach pracy.

  • 3. Data: 2005-08-25 17:39:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dekqk8$a4f$1@julia.coi.pw.edu.pl Szymon
    <s...@i...pl> pisze:

    > Mam takie pytania. Niedawno przeszedlem na umowe o prace w mojej firmie i
    > musze teraz zrobic badania. Moje pytanie - czy moge to zrobic w godzinach
    > pracy, czy raczej w czasie wolnym?
    W czasie pracy.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-08-25 17:42:54
    Od: Voytek <w...@b...pl>

    Użytkownik Szymon napisał:
> [...]
    > musze teraz zrobic badania. Moje pytanie - czy moge to zrobic w godzinach

    W godzinach pracy i za "służbowe" pieniądze :)