PracaGrupypl.praca.dyskusjeBIOFARM - poznan ?? › Re: BIOFARM - poznan ??
  • Data: 2003-01-13 20:55:11
    Temat: Re: BIOFARM - poznan ??
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ARTUR <b...@g...pl> napisał(a):

    > Zna ktos te firme ??
    > Ile tam zarabiaja, a w sczegolnosci Przedstawiciele Medyczni, i na jakich
    > zasadach ??
    > z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)
    >

    > p Artur

    Mój wywiad środowiskowy przeprowadzałam w czasie bezpośredniej rozmowy z
    repami róznych firm. Zaczepiałam poprostu ich na ulicy, i podczas dłuzszej
    rozmowy ustaliłam, że płaca netto kształtuje się w okolicach 2000 zł (mówię o
    różnych firmach far.).
    Życzę powodzenia na rozmowach :)
    Napisz jak było.
    Pozdrawiam
    ps. Mnie w jednej firmie pytali o czym rozmawia groszek z ananasem ! :)