PracaGrupypl.praca.dyskusjeBIG problem ! › Re: BIG problem !
    From: "gnz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BIG problem !
    Date: Thu, 2 Dec 2004 15:55:07 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@demeter.adremsoft.com

    "Daniel" <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> wrote in message:

    > na twoim miejscu zająbym sie połączeniem statystyki z analityka
    > wyciaganie informcji z baz danych. np. ilu ludzi kupiło zapałki w dniu
    > 12 listopada o godzinie 23.00 i było w przedziale od 12-13 lat. Jak
    > bedziesz potrafiła analziowac tkie dane i uzywać narzedzi stystycznych w
    > połączeniu np. z SQL i Exccelm a dodtakowo napisac jakis program w VB
    > to masz pracę zapewniona.
    Z tym był polemizował. Znam masę osób które świetnie (w całym tego słowa
    znaczeniu) znają opisane powyżej zagadnienia i jakoś nie pomogło im to w
    znalezieniu jakiejś "porządnej" roboty. Akurat dzisiaj wszyscy znają Excel'a
    (część jedynie teoretycznie - wstyd w dzisiejszych czasach go nie znać), a
    co do SQL i VB to są to na tyle proste rzeczy do nauki, że ich znajomość nie
    jest aż takim plusem. Nie mówię teraz o udokmentowanym doświadczeniu w
    pracach nad jakimś zaawansowanym projektem w VB, czy operowaniu SQL np. na
    bazach Oracle, bo to juz inna historia.

    > nie kierunek lecz chęć szczera zrobi z ciebie milionera :)
    Z tym akurat sie zgodzę.

    gnz.