PracaGrupypl.praca.dyskusjeBIG problem ! › Re: BIG problem !
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BIG problem !
    Date: Wed, 01 Dec 2004 20:45:49 +0100

    On 12/1/2004 6:14 PM, Marzena wrote:
    > Jestem na drugim roku matematyki, na Politechnice Śląskiej. Pomimo mojego
    > zadowolenia z wyboru tego kierunku cały czas trapi mnie pytanie co mogę
    > robić po skończeniu tego kierunku. Rodzice mają żal do mnie że nie poszłam
    > na ekonomię do Opola. Cały czas słyszę że po tej matematyce nic innego mi
    > nie pozostaje jak zawód nauczyciela. Czy ktos moze odpowiedziec mi na
    > pytanie w jakim zawodzie mogę po tym pracowac?

    Powiedz Rodzicom, że są 10 lat za murzynami. Czasy, kiedy każdy, kto
    skończył ekonomię i liznął trochę angielskiego dostawał od razu ciepłą
    posadkę, furę i komórę skończyły się już bardzo dawno temu. Teraz wśród
    absolwentów ekonomii bezrobocie hula wyższe niż wśród górników, bo dużo
    ludzi szło na takie studia, ale jakoś nie nauczyli się, co się dzieje na
    rynku (pracy), jak podaż wielokrotnie przewyższa popyt.

    A co możesz robić po matematyce? Dokładnie to samo, co po każdych innych
    dobrze wybranych (czyli takich, na których dobrze się czujesz)
    studiach, czyli wszystko. Uwierz mi, ostatnią rzeczą, która liczy się
    przy szukaniu pracy, jest kierunek studiów. Ważne, co sobą
    reprezentujesz, na czym się znasz, wreszcie ważne są kontakty, które w
    czasie studiów nawiążesz. Nie ma lepszego startu, niż studia, na których
    dobrze się czujesz i dzięki temu masz czas rozwijać swoje zainteresowania.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż