PracaGrupypl.praca.dyskusjeBHP - maksymalny czas pracy z laptopem › Re: BHP - maksymalny czas pracy z laptopem
  • Data: 2008-06-21 14:58:58
    Temat: Re: BHP - maksymalny czas pracy z laptopem
    Od: "LadyRoot" <l...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy laptop moze sluzyc w biurze jako komputer stacjonarny do pracy 8h
    > dziennie? Wydaje mi sie, ze wg BHP maksymalny czas pracy z laptopem to
    > 5 godzin. Myle sie czy mam racje?
    > Z gory dzieki za info.

    Póki co - wydaje Ci się.

    Jednakowoż istnieje projekt, który wymagał będzie od pracodawcy dostarczenie
    takiej stacji dokującej, co będzie trzymała laptopa w stanie
    "podwyższenia" - tak, aby ekran był na wymaganej dla zwykłego monitora
    wysokości. Wymaganie będzie też dla podłączenia zewnętrznej klawiatury i
    myszki.
    Powyższym uraczono mnie na ostatnim szkoleniu z zakresu BHP i ergonomii
    pracy.

    --
    LadyRoot