PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-20 21:35:14
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-05-20 16:29:25 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> said:

    > Ziew. Kryterium ze względu na wiek, jest również kryterium merytorycznym.
    > Chyba, że wg Ciebie zdolność do szybkiego uczenia się nie spada wraz z
    > wiekiem i brakiem wytrenowania.

    U mnie osobiście wraz z wiekiem zdolność do opanowania następnej
    technologii znacznie przyspieszyła. Efekt długości treningu, wielości
    doświadczeń etc. Młody jest z reguły produktywny jak pół mnie, bo
    często widzi na oczy problem po raz pierwszy i wyłamuje dawno otwarte
    drzwi, podczas gdy ja rozwiązuję go z biegu. Tak więc: kulą w płot,
    Panie Kolego :)

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.