PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-21 09:00:34
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek5 wrote:

    > No właśnie...tacy sami szarzy, bez wyrazu...

    Tia. Jeden z glownych powodow, dla ktorych mnie tam juz nie ma.

    > Stąd ogłoszenia typu: "zatrudnimy księgową..."
    > I co ma począć księgowy?

    Zglosic sie. Jesli ogloszenie nie dotyczy hostessy, modela,
    tancerza/tancerki czy innych zawodow, gdzie plec sie liczy, to ujecie
    plci w ogloszeniu bardzo czesto nie wynika ze swiadomej dyskryminacji,
    tylko z lenistwa i z posiadania nieswiadomego stereotypu, do ktorego w
    praktyce autor moze nie przywiazywac wiekszej wagi. Jezyk polski tego
    nie ulatwia - w angielskim wiekszosc zawodow ma nazwe neutralna plciowo,
    w polskim trzeba by pisac "ksiegowa/ksiegowego".

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533