PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    From: kender <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Date: Sat, 19 May 2007 21:34:54 +0200

    Jacek5 wrote:

    > Są pewne wymagania, predyspozycje, które powinien spełnić kandydat na dane
    > stanowisko.
    > Np wymagane kierunkowe wykształcenie, prawo jazdy...oczywista sprawa. O tym
    > nie dyskutujemy.

    oki...

    > Czym się rózni szczupły kandydat na stanowisko webmastera od tęgiego, albo
    > murzyn od bialego, kobieta od mężczyzny, i w końcu taki, który ma lat 28 od
    > tego w wieku 40 lat?

    a po co, za przeproszeniem, programiscie prawo jazdy? ;P
    Serio. Przydaje sie. Ale sa tez autobusy/pociagi/samoloty/taksowki.

    Poza tym, moze nie webmaster, ale np redaktor serwisu, dobrze zeby znal
    tematyke, srodowisko targetowe serwisu itp. Jesli tworze serwis
    skierowany do ludzi przed-35 rokiem zycia, to chcialbym, zeby redaktorem
    byl tam ktos mlodszy niz 60 lat. Analogicznie... serwis dla emerytow (o
    ile taki by powstal) wolalbym miec redagowany przez osobe starsza, nie
    przez 18-latka...
    Czy to tez dyskryminacja?

    Chodzi mi o sytuacje, gdy wymaganie wieku staje sie jednym z tych
    "wymagan, predyspozycji, które powinien spełnić kandydat na dane
    > stanowisko"

    Kender