PracaGrupypl.praca.dyskusjeBARDZO PILNE:) wypowiedzenie czy porzucenie???? › Re: BARDZO PILNE:) wypowiedzenie czy porzucenie????
  • Data: 2005-06-29 17:51:28
    Temat: Re: BARDZO PILNE:) wypowiedzenie czy porzucenie????
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jesli szef nie bedzie chcial podpisac? A reszta pewnie bedzie sie
    > bala podpisac cos takiego ze wzgledu na szefa? Jak cos takiego
    > rozwiazac?

    Polecony priorytet najlepiej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co byś
    wiedział na pewno od kiedy pracodawca mógł się zapoznać z twoim
    oświadczeniem woli (od tego momentu staje się skuteczne) możesz nie
    przychodzić do pracy. :)

    > Poza tym kto jest uprawniony w malej firmie do podpisania czegos
    > takiego poza szefem?

    Nie wiem, a kto podpisuje przyjęcie przesyłki poleconej przysłanej firmie?

    > Ksiegowa? Bezposredni przelozony?

    To zależy od organizacji firmy.

    pozdrawiam

    Zbyszek