PracaGrupypl.praca.dyskusjeAwans i .... problemy › Re: Awans i .... problemy
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Awans i .... problemy
    Date: Wed, 16 May 2007 21:45:37 +0200

    PZ napisał(a):
    > Wiec tak:
    >
    > Troche nerwow sobie naszerpalem, zeby ulozyc sie z jednym klientem. To
    > zauwaza dzial handlowy i docenia. Kilka calkiem udanych wdrozen - chyba
    > na moja korzysc.
    Przemku, Twoje osiągnięcia zawsze warto przytoczyć w rozmowie. Najlepiej
    wtedy, gdy uczestniczy w niej ktoś z działu handlowego. W ten sposób
    zyskujesz sprzymierzeńca, który je potwierdza. Ale wciąż najistotniejsze
    jest to, co jest najważniejsze dla zarządu. To są kluczowe kwestie dla
    powodzenia Twojej podwyżki. I to są też argumenty, których powinieneś
    używać w rozmowie z zarządem. Do kolegi podczas rozmowy IMO nie
    powinieneś się porównywać, bo tłem rozmowy powinny być wymagane
    umiejętności (czyli Twoja wartość) a nie różnica pomiędzy Tobą a kolegą
    (czyli deficyty kumpla).

    > Konkurent - nie chcialbym, zeby paszkwil wyszedl, bo to nie o to chodzi.
    > Certy ma, ale mniej atrakcyjne dla zarzadu gdyz nie z wiadach
    > technologii w firmie - wg mnie, moge nie wiedziec wszystkiego. (ja np
    > jestem potrzebny do utrzymywania poziomu partnerstwa z dostawca, ale w
    > malej czesci - marketingowej, choc zainteresowanie klientow jest). Nie
    > ma Prince i studiow podyplomowych. Ma za to dluzszy staz w firmie - duzo.
    A czy ten staż przemawia na jego korzyść? Bo można rozumieć go dwojako -
    ma długi staż, więc będzie się sprawdzał na nowym stanowisku, bo np. zna
    dobrze swoją firmę. Albo: ma długi staż, ale do tej pory nie było planów
    awansowania go do działu handlowego. Więc może wcale tak bardzo się tam
    nie nadaje?

    > Prosze o jeszcze jedna odpowiedz jesli mozna. generalnie chyba pytanie
    > brzmi:
    >
    > Jak awansowac i dostac podwyzke taka 100% najlepiej;)
    A z jakiej kwoty? :) Bo im ona wyższa, tym trudniej dostać 100% więcej.
    Zresztą wątpię, byś dostał 100% podwyżki. Ale możesz zacząć rozmowę o
    podwyżce od dużej kwoty i jeśli zarząd zechce negocjować, schodzić
    niżej. W ten sposób masz większe szanse na lepszą podwyżkę.

    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    Kochana Mary!