PracaGrupypl.praca.dyskusjeAwans i .... problemy › Re: Awans i .... problemy
    From: PZ <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Awans i .... problemy
    Date: Wed, 16 May 2007 21:03:23 +0200

    Maciek Sobczyk wrote:
    > PZ napisa^(3)(a):
    > IMO masz nisk? pozycje^ negocjacyjn?. Zarz?d ma alternatywe^ - Twojego
    > kolege^. Je?li wybierzesz 1, prawdopododnie wybior? kolege^. 2 to
    > klasyczne negocjacyjne fait accompli - wóz albo przewóz. Mo?liwe, ?e
    > osi?gniesz przewóz w postaci pomijania Ciebie w przysz^(3)ych planach
    > (cokolwiek to znaczy i z czymkolwiek, od ewentualnych awansów po
    > zwolnienie, sie^ wi??e). 3 nie jest argumentem. Jest dopiero wste^pem do
    > ekwilibrystycznej argumentacji.
    > Pozornie masz pozycje^ nisk?, ale by? mo?e masz bardzo wysok?. To zale?y
> [...]
    Dzieki juz, ale jeszcze bym Cie poprosil o uzupelnienie.

    Wiec tak:

    Troche nerwow sobie naszerpalem, zeby ulozyc sie z jednym klientem. To
    zauwaza dzial handlowy i docenia. Kilka calkiem udanych wdrozen - chyba
    na moja korzysc.

    Konkurent - nie chcialbym, zeby paszkwil wyszedl, bo to nie o to chodzi.
    Certy ma, ale mniej atrakcyjne dla zarzadu gdyz nie z wiadach
    technologii w firmie - wg mnie, moge nie wiedziec wszystkiego. (ja np
    jestem potrzebny do utrzymywania poziomu partnerstwa z dostawca, ale w
    malej czesci - marketingowej, choc zainteresowanie klientow jest). Nie
    ma Prince i studiow podyplomowych. Ma za to dluzszy staz w firmie - duzo.

    Prosze o jeszcze jedna odpowiedz jesli mozna. generalnie chyba pytanie
    brzmi:

    Jak awansowac i dostac podwyzke taka 100% najlepiej;) Oswiadczenie woli
    w tej chwili po prawdzie tez jest mi nie wygodne z kilku wzgledow.

    Pozdrawiam
    Przemek