PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Automoderacja" ppo

  • 1. Data: 2004-08-12 08:30:41
    Temat: "Automoderacja" ppo
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    W związku z wyjazdem urlopowym obu moderatorów od najbliższego piątkowego
    popołudnia grupa pl.praca.oferowana zostanie "zautomoderowana".

    Oznacza to, że automatycznie będą umieszczane na niej wszelkie przychodzące
    ogłoszenia.

    Sytuacja taka potrwa do przyszłej niedzieli.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-08-12 08:46:38
    Temat: Re: "Automoderacja" ppo
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Oznacza to, że automatycznie będą umieszczane na niej wszelkie
    przychodzące
    > ogłoszenia.

    Przypuszczam ze czesc "leni" bedzie zachwycona. Witajcie e-smieci na p.p.o
    :-\

    FMT

  • 3. Data: 2004-08-12 08:58:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > przychodzące
    >
    > Przypuszczam ze czesc "leni" bedzie zachwycona. Witajcie e-smieci na p.p.o
    > :-\

    Czemu akurat 'leni' ??

    Co do wiadomosci: super - fajnie.
    Zobaczymy na zywo to, co wielu chialo by zobaczyc. Jesli smieci bedzie duzo
    to nigdy juz nie powiem najmniejszego slowka o likwidacji moderacji.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-08-12 09:02:25
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    F.M.T [Thu, 12 Aug 2004 10:46:38 +0200]:

    > Przypuszczam ze czesc "leni" bedzie zachwycona. Witajcie
    > e-smieci na p.p.o

    W sumie to sadze ze zle nie bedzie. To tylko tydzien,
    spamerzy sa raczej przyzwyczajeni ze ppo jest moderowana
    tak moze ze zanim sie zorientuja moderacja wroci.

    > FMT

    pzdr.
    Nahia

  • 5. Data: 2004-08-12 09:05:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > W sumie to sadze ze zle nie bedzie. To tylko tydzien,
    > spamerzy sa raczej przyzwyczajeni ze ppo jest moderowana
    > tak moze ze zanim sie zorientuja moderacja wroci.

    Hieh zapobiegliwa jestes :))) Ale to domena kobiet (podobno) :))

    Tomek

  • 6. Data: 2004-08-12 09:21:58
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Nahia" <n...@...portal.pl> wrote in message
    > W sumie to sadze ze zle nie bedzie. To tylko tydzien,
    > spamerzy sa raczej przyzwyczajeni ze ppo jest moderowana
    > tak moze ze zanim sie zorientuja moderacja wroci.
    No to trzeba to nagłośnić :) I zobaczymy efekt :)

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 7. Data: 2004-08-12 09:25:21
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2004 08:30:41 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

> [...]
    > przychodzące
    > ogłoszenia.
    >
    > Sytuacja taka potrwa do przyszłej niedzieli.

    Swietne rozwiazanie.
    Gratuluje pomyslu, zycze milego wypoczynku i dziekuje za niezastosowanie
    rozwiazania typu "grupa bedzie nieczynna przez tydzien"
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 8. Data: 2004-08-12 09:42:28
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    motto [Thu, 12 Aug 2004 11:21:58 +0200]:

    > No to trzeba to nagłośnić :) I zobaczymy efekt :)

    A nawet o tym myslalam. W ramach faktycznie czegos w rodzaju
    testu pt. "ppo bez moderacji" ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 9. Data: 2004-08-12 10:35:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > A nawet o tym myslalam. W ramach faktycznie czegos w rodzaju
    > testu pt. "ppo bez moderacji" ;)

    heh tylko ciekawe jak to zrobisz.
    Jesli 50% ogloszeniodawcow to lamernia nie potrafiaca skonfigurowac MIME, a
    drugie to firmy-krzaki chowajace sie pod darmowymi adresami e-mail to jak do
    nich dotrzesz ? :)))

    Ci pierwsi nie zalapia o co chodzi, jak dostana informacje od ciebie (bo to
    cienkie bolki) a ci drudzy juz dawno maja inne e-maile :))

    So what ?

  • 10. Data: 2004-08-12 11:21:25
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Oznacza to, że automatycznie będą umieszczane na niej wszelkie
    > przychodzące ogłoszenia.

    super!
    teraz bedziemy mieli prawdziwy obraz sytuacji i wszystkie osoby
    niezadowolone (np. ja) beda mogly sie przekonac, ew. zmienic zdanie co
    do moderacji. swietny pomysl.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,