PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontynuacja zatrudnienia a połączenie spółek

  • 1. Data: 2004-08-11 20:40:54
    Temat: kontynuacja zatrudnienia a połączenie spółek
    Od: "Loodek" <l...@p...fm>

    Pracuje w spółce A. Spółka A jest właścicielem 100% udziałów spółki B.
    Zmieniam prace ze spółki A na B. Czy jest to traktowane jako kontunuacja
    zatrudnienia, czy też zmieniłem prace do innego podmiotu, a mój staż liczy
    się od 0?
    Jeżeli nie - czy można to jakoś w umowe zastrzec?
    dodam, że w najbliższej przyszłości obie spółki się połączą, ale jeszcze nie
    wiem w jaki sposób to nastąpi .....
    Jezelli ktoś wie coś na ten temat to proszę o info :))))