PracaGrupypl.praca.dyskusje › Autentyk z CV

  • 11. Data: 2005-07-25 09:57:30
    Temat: Re: Autentyk z CV
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bezrobotny napisał(a):

    > pomyłka, na news.onet.pl nie ma... nie ta kafejka ;o)))

    > oj, czy Wy koledzy czasem nie przesadzacie z tym google?
    > poza tym skąd wiesz, że nie zajmuję się wywózką ścieków i
    > będę umiał to sobie znaleźć...
    Przedpiscy nie chodzilo raczej o szukanie na google a o skorzystanie z
    przegladarki newsow na groups.google.pl zamiast news.tpi.pl

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2005-07-25 09:58:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Ja bym z ciekawosci zaprosil delikwenta na rozmowe i go wypytal o to cv
    - posmiac sie zawsze mozna;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2005-07-25 10:16:27
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik "bezrobotny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pomyłka, na news.onet.pl nie ma... nie ta kafejka ;o)))

    > oj, czy Wy koledzy czasem nie przesadzacie z tym google?
    > poza tym skąd wiesz, że nie zajmuję się wywózką ścieków i
    > będę umiał to sobie znaleźć...

    jak nie bedziesz umial, to twoj problem

  • 14. Data: 2005-07-25 10:23:56
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    > Ja bym z ciekawosci zaprosil delikwenta na rozmowe i go wypytal o to cv -
    > posmiac sie zawsze mozna;)

    gorzej jak on posmialby sie z ciebie
    Studiowalem z osobami, ktore nie potrafily napisac
    listu poprawnie ortograficznie, ale byly bardzo dobrymi matematykami i
    ekonometrykami,
    wielu z nich ma swietne prace, bo to zdolni ludzie tylko uwazali,
    (rzeczywiscie blednie)
    ze skoro sa umyslami scislymi to im ortografia nie jest potrzebna.
    Na rozmwach kwalifikacyjnych nikt ich z tego nie sprawdzal,
    jednak nie zmienia to faktu, ze to znaja sie na tym, co robia.
    Poza tym podczas rozmowy nie robi sie bledow ortograficznych :-)
    pozdr

  • 15. Data: 2005-07-25 10:46:08
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    marcin napisał(a):

> [...]
    > (rzeczywiscie blednie)
    > ze skoro sa umyslami scislymi to im ortografia nie jest potrzebna.
    Ale ja nie mowie o poprawnosci ortograficznej tylko o tresc cv w
    odniesieniu do tresci ogloszenia

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 16. Data: 2005-07-25 11:58:47
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Matuszewski" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dc25fd$hur$1@news.onet.pl...
    > "... preferuję języki o niskopoziomowej architekturze i małym narzucie
    > czasowym, stąd bierze się moja niechęć do stosowania narzędzi typu RAD
    > i pseudo języków np: Basic, Javy."

    Heh, wlasnie sie walcze w pracy z obiegiem dokumentow pod lotusami... i tak
    sobie pomyslalem, ze mozna by mu dac jakiegos workflowa do napisania w
    asemblerze :)

  • 17. Data: 2005-07-27 00:42:59
    Od: "Łukasz Dyszy" <l...@c...pl>

    Użytkownik "Łukasz Matuszewski" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dc25fd$hur$1@news.onet.pl...
    > W odpowiedzi na ogłoszenie o pracę dla programisty w naszej firmie
    > (wymagania:
    > * doświadczenie w projektach w technologii Java lub J2EE
    > * znajomość Spring, Hibernate, Ant, Eclipse, UML
    > ) przyszło CV w którym możemy przeczytać (pisownia oryginalna):
    >

    > "Języki programowania asembler, C, C++ są prze zemnie preferowane z
    > uwagi na niskopoziomowość i efektywność kodu choć także bardzo
    > dobrze znam OCaml wraz CamlTk, LablTk, MLTk a ponadto Algol 68 i Fortran
    [...]
    odpowiedz byla zauwazalna :) ... 50% sukcesu .... IMHO ja bym kupil ....
    ryzyko nie jest duze (zakladajac duze doswiadczenie i wiedze przelozonego ..
    nie tylko merytoryczne ale tez "ludzkie") a "wygrana" moze byc spora.

    pzdr.
    l.