PracaGrupypl.praca.dyskusjeAudytor wewnetrzy › Re: Audytor wewnetrzy
    From: "Meantic" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Audytor wewnetrzy
    Date: Sun, 27 Nov 2005 00:58:18 +0100

    Facet ja cały czas czytam tą grupę.
    Wydaje mi się, że coś z Tobą jest nie tak. Każdemu dowalasz, rozbijasz
    pomysły. Kim Ty k .... jestes? - przenieś się na grupę kawalaczy czy
    dowalaczy a nie dyskutuj o pracy (bo nikomu nie pomagasz). Przypuszczam, że
    jesteś tylko dobry w "klawiaturze".
    Zresztą zwracam się z apelem do grupowiczów o respektowanie powagi
    pytających i dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Nikt tutaj raczej nie
    oczekuje wywodów filozoficznych i własnych przemyśleń osób którym siedzą w
    domu i poprostu zgredzieją.

    A w wracają do pytania grupowicza. Uważam, że to bardzo dobry pomysł aby
    zostać Audytorem Wewnetrznym. Z tego co się orientuje zawód ten wymaga
    wiedzy i doświadczenia w określonej branży oraz uzyskania uprawnien w tym
    kierunku (np. szkolenie lub jakiś kursik). Pieniądze do wyciągnięcia duże.
    Szanse zatrudnienia małe - ponieważ na audytora z zewnątrz nie stać
    wszystkich, zresztą coś mi się obiło o uszy, że Europa wcześniej czy później
    wymusi na nas wprowadzenia jakiś ustaleń (jak już nie wprowadziła).
    Uważa, że nabycie uprawnien audytora wewnętrzengo jest to strzałem w 10.
    Pozdrawiam.