PracaGrupypl.praca.dyskusje › AtosOrigin - Bydgoszcz - rekrutacja

  • 1. Data: 2005-01-15 21:47:44
    Temat: AtosOrigin - Bydgoszcz - rekrutacja
    Od: "K.Gorczewski" <k...@N...pl>

    Witam !

    Interesują mnie informacje jak wyglada rozmowa o prace ( dział supportu )
    ( test kompetencyjny - informatyka, angielski itp. ). Może ktoś zna
    wynagrodzenia
    ( chodzi o widełki ).
    Jak kogos interesuje to mogę opisać rozmowę po powrocie od nich.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-16 15:47:22
    Temat: Re: AtosOrigin - Bydgoszcz - rekrutacja
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    K.Gorczewski <k...@n...pl> wrote:

    > Jak kogos interesuje to mogę opisać rozmowę po powrocie od nich.

    Opisz jeśli możesz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2005-01-20 02:34:15
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <csc31p$ald$1@flis.man.torun.pl>, K.Gorczewski wrote:
> [...]
    > wynagrodzenia ( chodzi o widełki ).
    > Jak kogos interesuje to mogę opisać rozmowę po powrocie od nich.

    Kolega przechodził, ale trochę "wyżej" - programista, szef grupy.
    Z tego co pamiętam, to opowiadał, że rozmowa była dość konkretna,
    merytorycznie ciekawa. Płace - raczej niezłe, ale szczegółów Ci
    raczej nikt nie poda :)

    A swoją rozmowę opisz koniecznie.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 4. Data: 2005-01-20 10:04:31
    Od: Paweł Sklarow <p...@p...onet.pl>

    Daniel Rychcik wrote:

    > Kolega przechodził, ale trochę "wyżej" - programista, szef grupy.
    > Z tego co pamiętam, to opowiadał, że rozmowa była dość konkretna,
    > merytorycznie ciekawa. Płace - raczej niezłe, ale szczegółów Ci

    !!!
    > raczej nikt nie poda :)
    !!!

    > A swoją rozmowę opisz koniecznie.
    I napisz _szczegółowo_ jaką płacę Ci zaproponowali! :)

    MSPANC

    --
    pozdrawiam, Paweł Sklarow