PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asseco - projekt PKO BP

  • 11. Data: 2008-07-17 11:41:32
    Temat: Re: Asseco - projekt PKO BP
    Od: karp <k...@D...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > W Asseco pisze się w różnych technologiach :) Aczkolwiek z tego co wiem,
    > to systemem wiodącym został ten najmniej zaawansowany technologicznie,
    > mimo, że w zasadzie mieli kilka innych gotowych - dzięki połączeniom.

    Okej, zabraklo mi perspektywy i mowilem o tym, gdzie sam mialbym trafic,
    czyli do COBOLa. Troche odstraszajace, nie ma co.

    Ciekawe czy latwo jest im znalezc ludzi i czy maja te same dylematy co ja.

    --
    --===karp===--

  • 12. Data: 2008-07-17 11:53:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 13:35:35 +0200, karp <k...@D...pl> wrote:

    >oho, tez systemy bankowe. Powiedz mi: ciekawa jest to branza? Czy raczej
    >"bywalo lepiej"?

    Jest lepiej ;)

    >Piszecie w analnym COBOLu jak w Asseco, czy w czyms innym?

    A to juz wybacz, nasza słodka tajemnica.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 13. Data: 2008-07-17 18:44:17
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:vkcu74h3c4n4077pegr7m395inijg5o3lb@4ax.com...

    > Jest lepiej ;)

    > A to juz wybacz, nasza słodka tajemnica.
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    > ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    > _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    > ___________/ GG: 3524356

    A tak z ciekawości - jakie "pi razy drzwi" są w Softnecie poziomy zarobków
    ( np. wdrożeniowców/serwisantów )?
    W Softbanku i Softbank Serwis ( przed wchłonięciem do Asseco, zaś SS do
    Komy ) pracowałem 9 lat, więc doświadzenie jakieś mam.
    P.S. Zresztą teraz testuję Wasz produkt od strony użytkownika :-).

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 14. Data: 2008-07-17 23:11:08
    Od: Alek <p...@a...org>

    On Thu, 17 Jul 2008 13:25:40 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie, Softnet :D

    a juz myslalem ze jestesmy kolegami z pracy :)

    --
    Pozdrawiam kolege z innej grupy,
    Alek

    Every dog has its day, but the nights belong to the pussycats.

  • 15. Data: 2008-07-18 05:13:14
    Od: " " <f...@g...pl>

    > A tak z ciekawości - jakie "pi razy drzwi" są w Softnecie poziomy zarobków
    > ( np. wdrożeniowców/serwisantów )?

    I tutaj pewnie wątek się zakończy lub padnie 1/4 auta.

    Patrząc na rynek wdrożeniowcy zarabiaja lepiej od serwisantów (chyba ze etata
    wdrożeniowiec/serwisant) .Duże firmy jak się okazuje płacą słabo (max .2
    średnie krajowe) . W dużych korporacjach dobrze zarabiają menagerowie i
    handlowcy . Programisci lekko z tyłu potem wdrożenia , a końcu cały hot line
    (serwis).
    Ja jestem ciekaw ile zarabiają architekci i analitycy przy takich projektach.

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2008-07-18 06:30:55
    Od: karp <k...@D...pl>

    f...@g...pl pisze:

> [...]
    > handlowcy . Programisci lekko z tyłu potem wdrożenia , a końcu cały hot line

    e, przesadzasz. pomine nazwe mojej firmy - jest to duza korporacja - i
    programisci wyciagaja duzo wiecej niz dwie srednie krajowe. tyle to
    testerzy maja jak cos.

    zalezy jaka korporacja. ja z kolei slyszalem ze w polskich firmach
    gorzej z wynagrodzeniem.

    --
    --===karp===--

  • 17. Data: 2008-07-18 07:34:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 20:44:17 +0200, "Max" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A tak z ciekawości - jakie "pi razy drzwi" są w Softnecie poziomy zarobków
    >( np. wdrożeniowców/serwisantów )?

    Wybacz, ale to pytani epozostanie bez odpowiedzi i chyba nie musze
    tłumaczyć dlaczego.
    --
    ___________/ GG: 3524356