PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asseco - projekt PKO BP

  • 1. Data: 2008-07-17 07:35:28
    Temat: Asseco - projekt PKO BP
    Od: karp <k...@D...pl>

    Mam możliwość podjęcia pracy w Asseco, w projekcie dla PKO BP. Waham się
    jednak, bo różne opinie o tej firmie chodzą. Czy ktoś z was ma jakieś
    bliższe informacje / opinie? Czy warto ryzykować ciepłą i popłatną
    posadkę dla niewiadomej w Asseco?

    definicja warto: 60% możliwość nauki, robienia ciekawych rzeczy itp. a
    40% forsa.

    --
    --===karp===--

  • 2. Data: 2008-07-17 09:33:06
    Temat: Re: Asseco - projekt PKO BP
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    karp pisze:

> [...]
    > posadkę dla niewiadomej w Asseco?
    >
    > definicja warto: 60% możliwość nauki, robienia ciekawych rzeczy itp. a

    W zasadzie w Asseco (w dawnych firmach, które połączono w Asseco)
    pracuje wiele osób na ciepłych posadach, więc to byłaby zmiana jednej
    posadki na inną raczej. Inna sprawa jest co Ci zaoferują.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2008-07-17 10:35:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 09:35:28 +0200, karp <k...@D...pl> wrote:

> [...]
    >posadkę dla niewiadomej w Asseco?
    >
    >definicja warto: 60% możliwość nauki, robienia ciekawych rzeczy itp. a

    Mój szwagier tam pracuje, sobie chwali, firma dość elastyczna.
    Choć aktualnie moja konkurencja :>
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-07-17 10:51:10
    Od: karp <k...@D...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > W zasadzie w Asseco (w dawnych firmach, które połączono w Asseco)
    > pracuje wiele osób na ciepłych posadach, więc to byłaby zmiana jednej
    > posadki na inną raczej. Inna sprawa jest co Ci zaoferują.

    Kaczus.... TEN Kaczus..? No to czapka z glow Panowie... [stary Amigant
    jestem]

    Ich oferta byla interesujaca do czasu, gdy nie dostalem propozycji
    awansu z obecnej firmy. Zrezygnowalem z Asseco, ale z kolei oni pytaja o
    mozliwosc ew. negocjacji. Nie chce sie juz wahac to w jedna, to w druga
    strone - dlatego chce wiedziec czy warto zaczynac w ogole te negocjacje.

    A co do cieplych posad: chcialbym miec firme gdzie cos sie dzieje, a nie
    cieplutko milutko.. dlatego pisze ze kasa to raptem 40% wagi.

    --
    --===karp===--

  • 5. Data: 2008-07-17 10:51:42
    Od: karp <k...@D...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Mój szwagier tam pracuje, sobie chwali, firma dość elastyczna.
    > Choć aktualnie moja konkurencja :>

    Accenture?

    --
    --===karp===--

  • 6. Data: 2008-07-17 11:25:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 12:51:42 +0200, karp <k...@D...pl> wrote:

    >Accenture?

    Nie, Softnet :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-07-17 11:27:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    karp pisze:

    > Kaczus.... TEN Kaczus..? No to czapka z glow Panowie... [stary Amigant
    > jestem]

    Przesadzasz :)

> [...]
    >
    > A co do cieplych posad: chcialbym miec firme gdzie cos sie dzieje, a nie
    > cieplutko milutko.. dlatego pisze ze kasa to raptem 40% wagi.

    Asseco złożone jest z kilku firm i z tego co mówią starzy znajomi,
    którzy tam dalej pracują nadal się to odczuwa. Czy coś się dzieje,
    zależy tak na prawdę gdzie się trafi - przede wszystkim jakimi
    projektami dział się zajmuje, kto jest twoim przełożonym itd. Tu nie ma
    jednej recepty - jest fajnie albo nie jest. Ja jednak zdecydowałem parę
    lat temu - przed połączeniem sie w Asseco jednak zmienić pracodawcę.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2008-07-17 11:35:35
    Od: karp <k...@D...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie, Softnet :D

    oho, tez systemy bankowe. Powiedz mi: ciekawa jest to branza? Czy raczej
    "bywalo lepiej"?

    Piszecie w analnym COBOLu jak w Asseco, czy w czyms innym?

    --
    --===karp===--

  • 9. Data: 2008-07-17 11:38:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    karp pisze:

    > oho, tez systemy bankowe. Powiedz mi: ciekawa jest to branza? Czy raczej
    > "bywalo lepiej"?
    >
    > Piszecie w analnym COBOLu jak w Asseco, czy w czyms innym?

    W Asseco pisze się w różnych technologiach :) Aczkolwiek z tego co wiem,
    to systemem wiodącym został ten najmniej zaawansowany technologicznie,
    mimo, że w zasadzie mieli kilka innych gotowych - dzięki połączeniom.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2008-07-17 11:41:15
    Od: karp <k...@D...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > W Asseco pisze się w różnych technologiach :) Aczkolwiek z tego co wiem,
    > to systemem wiodącym został ten najmniej zaawansowany technologicznie,
    > mimo, że w zasadzie mieli kilka innych gotowych - dzięki połączeniom.

    Okej, zabraklo mi perspektywy i mowilem o tym, gdzie sam mialbym trafic,
    czyli do COBOLa. Troche odstraszajace, nie ma co.

    Ciekawe czy latwo jest im znalezc ludzi czy maja te same dylematy co ja.

    --