PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Date: Thu, 11 May 2006 21:49:18 +0000 (UTC)

    PrefiX <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Ukonczylem studia jako informatyk mam dwa fakultety znam dobrze 3 jezyki
    > polski 4 na dodatek :)
    >
    > Praca woj slaskim w ktorym mieszkam jest uzaleniona min od polozenia
    > geograficznego im blizej duzego miasta tym lepsze zarobki jednak ja nie mam
    > tego szczescia i naleze do pokolenia 1500 brutto JAKO INFORMATYK
    >
    > osoby po zawodowce maja wiecej niz ja
    > - po co konczyc studia skoro i tak zarabia sie mniej jak ten co po zawodowce
    > w dodatku naklady na szkolnictwo to spory wydatek zycie w stresie ciagle
    > egzaminy
> [...]

    Może spróbuj obejrzeć oferty pracy np. na jobpilot i przyjrzyj się uważnie
    czego i jakich umiejętności się szuka i za które się chce płacić. Skonfrontuj
    to z własnymi umiejętnościami i może uzyskasz odpowiedź na pytanie.
    Studia oraz znajomość języków to tylko dobry początek do dobrej pracy i
    porządnych pieniędzy, ale żeby do tego dojść musisz dołożyć doświadczenie.
    Jeśli ty natomiast uważasz, że ktoś ci powinien płacić tylko za to, że masz
    studia i języki, to wybacz, ale nie wróżę ci dobrze. Zrozum, że jesteś na
    początku swojej kariery zawodowej, to jeszcze nie jest etap odcinania kuponów.
    Jeśli przeżywasz głęboko "stresy egzaminacyjne" to znaczy, że nie wiesz co to
    są prawdziwe stresy. I zrozum, że duże pieniądze są zawsze związane z dużymi
    stresami, zawsze jest coś za coś.