PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
  • From: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Date: Thu, 11 May 2006 12:33:20 +0200

    Uzytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:e3v1qb$kbm$1@inews.gazeta.pl...

    > Mamusia bedzie Ci tyleczek wycierala az do smierci? To co sie zalisz
    > ze nie ma dobrej pracy. Dla ludzi niesamodzielnych nie ma niczego, z
    > wyjatkiem tego co uda sie wyszarpac od rodziców.

    A moze ma rodzine na utrzymaniu - zona i dziecko? Tak ciezko jest to
    zrozumiec, albo pomyslec? A moze ma babcie, która kocha i musi jej
    pomagac, bo sama sobie nie daje rady? Wypowiadasz sie o czlowieku
    kompletnie nie wiedzac kim jest. A jak sie ma rodzine, jak jeden kolega
    zauwazyl, to co, jedziesz w swiat i zostawiasz rodzine? Przeprowadzasz
    sie? A moze jedno i drugie, bo musi byc jakis okres przejsciowy. Nie
    warto jechac gdziekolwiek indziej, jak sie ma rodzine i zarabiac np
    1000zl wiecej, bo to nic nie zmieni, nie wiem, czy wystarczy ten 1000zl
    na wynajecie jakiegos mieszkania i wyzywienie sie. A jeszcze trzeba
    odwiedzac rodzine i dojezdzac do pracy. Natomiast przy 2000zl wiecej, to
    warto juz pojechac, popracowac jakies 3 miesiace i sciagnac rodzine gdy
    widzi sie, ze bedzie dobrze.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w naglówku jest antyspamowy !!!