PracaGrupypl.praca.dyskusje › Archiwum Państwowe

  • 1. Data: 2003-04-04 10:54:35
    Temat: Archiwum Państwowe
    Od: d...@o...pl

    ide na rozmowe do ww instytucji
    na stan. przechowywacza danych ;-)
    szukam informacji
    czy ktos się orientuje o co konkretnie chodzi
    z czym to się je
    tzn z czego powinnam sie przygotować no i czego moge sie spodziewac
    a może ktos tam pracuje lub ma znajomych którzy mogli by dac jakieś rady
    wiem że ma bys test ale czego moze dotyczyc
    pozdrawiam i z góry dziękuje

  • 2. Data: 2003-04-05 14:17:15
    Temat: Re: Archiwum Państwowe
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a może ktos tam pracuje lub ma znajomych którzy mogli by dac jakieś rady
    > wiem że ma bys test ale czego moze dotyczyc

    powinnaś mieć pojęcie o archiwowaniu, a tym że są dokumenty klasy A i B,
    mieć pojęcie ile lat trzeba przechowywać, co jest w ustawie o ochronie
    danych osobowych - troche możesz poszukać wdziennikach ustaw, w instrukcjach
    kancelaryjnych itp. w tej chwili nie dysponuję konkretnymi dziennikami
    ustaw, ale może znadziesz coś w lexie, e-prawo, albo na stronach sejmowych
    życzę powodzenia