PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niuchacz, wachacz, nos...

  • 1. Data: 2003-04-04 09:29:17
    Temat: Niuchacz, wachacz, nos...
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    Hejka.

    Czas jakis pytalem o nazwe zawodu jak w naglowku. A teraz troche pytan do
    samego zawodu.
    - jak sprawdzic, czy mam odpowiednie predyspozycje?
    - czy sa w praktyce jakies limity wiekowe?
    - czy do tego zawodu trzeba sie uczyc? Ile czasu? Jak?
    - czy generalnie to jest praca na etat, czy na zlecenia?
    - ile czasu dziennie daje sie pracowac? (chodzi o zmeczenie zmyslu)
    - jakich zarobkow mozna sie spodziewac?
    - i w ogole skad mozna zdobyc informacje o takim zawodzie.
    W Internecie nic nie znalazlem...

    T. D.

  • 2. Data: 2003-04-04 10:36:34
    Temat: Re: Niuchacz, wachacz, nos...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Dryjanski napisał:

    > Czas jakis pytalem o nazwe zawodu jak w naglowku. A teraz troche pytan do
    > samego zawodu.
    > - jak sprawdzic, czy mam odpowiednie predyspozycje?

    Na pewno nie mozesz palic, uzywac ostrych przypraw itp.

> [...]
    > - jakich zarobkow mozna sie spodziewac?
    > - i w ogole skad mozna zdobyc informacje o takim zawodzie.

    Takie osoby sa chyba zapotrzebowane w ilosciach jednostkowych przez
    producentow wlasnych zapachow - kiedys byl artykul o tym, ze Pollena
    przy Szwedzkiej w W-wie prowadzila taka szkolke z naborem kilku osob raz
    na kilka lat.

    Flyer