PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakładanie działalności - kikla apektów prawnych

  • 1. Data: 2003-04-04 10:39:08
    Temat: zakładanie działalności - kikla apektów prawnych
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam!

    Mam pytanie, czy prowadząc działalność gospodarzczą (jednoosobową) mogę założyć
    rachunek maklerski na firmę?
    I dalej - czy jest możliwość (tak jak np. przy kredytach) wliczanie prowizji i
    kosztów prowadzenia takiego rachunku w koszty firmy? Czy straty z takich
    inwestycji można wliczyć w koszty firmy (planuje się coś takiego w podatku od
    zysków kapitałowych, więc może tu już to działa? ;-)

    To tak na początek, ale gdyby ktoś był w miarę zorientowany w powyższym
    temacie, bardzo proszę także o kontakt na priv: j...@i...pl

    Pozdrawiam
    Marcin