PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikowanie na niższe stanowiska › Aplikowanie na niższe stanowiska
  • Data: 2003-11-23 13:00:45
    Temat: Aplikowanie na niższe stanowiska
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od kilku miesiecy bezskutecznie poszukuje pracy. Wczesniej przez 3 lata
    pracowalem na stanowisku kierowniczym, jednak obecnie aplikuje równiez np.
    na stanowiska asystenckie.
    Dotychczas we wszystkich CV - niezaleznie od stanowiska, o które sie
    ubiegalem - wspominalem o swojej 'kierowniczej przeszlosci'. Podczas rozmów
    wyczuwalem jednak pewne watpliwosci ze strony potencjalnych pracodawców
    odnosnie moich motywacji do pracy na nizszym stanowisku ('zbyt duze
    kwalifikacje' ;-). Od pewnego czasu zatem, starajac sie o posade
    'niekierownicza', w CV wspominam jedynie, ze bylem konsultantem czy
    specjalista. Nie bylem jeszcze na rozmowie po wyslaniu takiego CV, ale
    ciekaw jestem waszej opinii na ten temat. Czy w takiej sytuacji zwiekszam,
    czy zmniejszam swoje szanse i czy nie jest to zbyt ryzykowne? Przeciez
    podpisujac ewentualna umowe, pracodawca i tak dowie sie ze swiadectwa pracy,
    jaka funkcje rzeczywiscie pelnilem, a wtedy zrezygnuje ze mnie ze wzgledu na
    pisanie nieprawdy w CV...

    J.S.