PracaGrupypl.praca.dyskusje › AnyUser triumfuje!

  • 11. Data: 2008-10-02 17:09:13
    Temat: Re: AnyUser triumfuje!
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tak ale jest kolejne ograniczenie 150 godzin w roku oraz, ze nadgodziny
    > _nie moga_ być planowane.

    te 150 godzin w roku to chyba jedyne realne ograniczenie, tyle ze bardzo
    wiem czemu nie moga byc planowane i jak w praktyce mialoby to byc
    egzekwowane

    w tym paragrafie jest tez napisane ze ograniczenie roczne nie dotyczy
    miedzy innymi usuwania awarii, jest gdzies jakas definicja tej awarii ?
    bo wydaje mi sie ze bardzo wiele prac mozna podciagnac pod usuwanie
    mniejszej lub wiekszej awarii

  • 12. Data: 2008-10-02 19:27:45
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > w tym paragrafie jest tez napisane ze ograniczenie roczne nie dotyczy
    > miedzy innymi usuwania awarii, jest gdzies jakas definicja tej awarii ?

    wkrótce przekonamy się, że awarie można planować ;)

    e.

  • 13. Data: 2008-10-02 19:52:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > te 150 godzin w roku to chyba jedyne realne ograniczenie, tyle ze bardzo
    > wiem czemu nie moga byc planowane i jak w praktyce mialoby to byc

    Np. masz fabryke i potrzebujesz konkretna ilosc etatow, jesli masz ich za
    malo i nadrabiasz nadgodzinami to ewidentnie te nadgodziny sa planowane.

  • 14. Data: 2008-10-02 19:53:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gc378p$oem$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wkrótce przekonamy się, że awarie można planować ;)

    w definicji jest losowosc

  • 15. Data: 2008-10-02 20:07:27
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Ghost wrote:

    > Np. masz fabryke i potrzebujesz konkretna ilosc etatow, jesli masz ich
    > za malo i nadrabiasz nadgodzinami to ewidentnie te nadgodziny sa planowane.

    no dobra, ale dlaczego niby nie moga byc planowane ?

  • 16. Data: 2008-10-03 06:37:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    MarcinF pisze:

    > no dobra, ale dlaczego niby nie moga byc planowane ?

    Bo wtedy z definicji nie jest to zatrudnienie na 1 etat, tylko etat z
    kawałkiem, jeśli kogoś chce sie zatrudnić na półtorej etatu - to tak go
    należy zatrudnić. Ty podpisując umowę wiesz, że podpisując ją na jeden
    etat, pracujesz wg zasad obowiązujących pracujących na jeden etat.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 17. Data: 2008-10-03 07:58:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > należy zatrudnić. Ty podpisując umowę wiesz, że podpisując ją na jeden
    > etat, pracujesz wg zasad obowiązujących pracujących na jeden etat.

    Można zatrudnić kogoś na więcej niż jeden etat?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 18. Data: 2008-10-03 09:02:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Można zatrudnić kogoś na więcej niż jeden etat?

    Nie wiem, czy na 1 umowę, ale można mieć kilka umów. Tak samo jak nie
    można było kiedyś zatrudnić studenta studiów dziennych na cały etat,
    toteż kolega miał 2 umowy na 3/8 i na 5/8 etatu. Na 2 podobnych
    stanowiskach.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 19. Data: 2008-10-03 09:14:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > można było kiedyś zatrudnić studenta studiów dziennych na cały etat,
    > toteż kolega miał 2 umowy na 3/8 i na 5/8 etatu. Na 2 podobnych

    IMHO jeden pracodawca nie może zatrudniać jednego pracownika na
    więcej niż jedną umowę. W przeciwnym przypadku doszłoby do obejścia
    prawa w kwestii nadgodzin: od 8-16 pracownik pracuje na 1 etat, a od
    16-24 na drugi etat itd. Wg Ciebie byłoby to zgodne z prawem?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 20. Data: 2008-10-03 09:14:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > można było kiedyś zatrudnić studenta studiów dziennych na cały etat,
    > toteż kolega miał 2 umowy na 3/8 i na 5/8 etatu. Na 2 podobnych

    Kiedy tak było? Możesz wskazać ten przepis, ewentualnie powiedzieć
    kiedy obowiązywał i z jakiego prawa wynikał?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz