PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnalityk internetowy › Re: Analityk internetowy
    From: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Analityk internetowy
    Date: Fri, 15 Feb 2002 10:38:37 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@195.27.162.68

    Witam wszystkich
    Chciałabym napisać podanie o podwyżkę,
    profesjonalnie - tak aby podanie nie wylądowało w koszu, i zostało
    potraktowane poważnie.
    Niestety to jest niewielka firma i nie mam się kogo o to zapytać,
    i do tego kobiety w mojej firmie nie są traktowane zbyt "poważnie", ponieważ
    mężczyźni na tych samych stanowiskach zarabiają więcej (wiem, że to brzmi
    trochę jak manifest feministyczny - ale taka jest prawda)
    Jakie argumenty napisać w podaniu i czy pisze się kwotę.
    Jeśli ma ktoś wzór takiego podania lub link do strony byłabym wdzięczna.

    Dziękuję
    M.