PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk finansowy,kredytowy w Warszawie

  • 1. Data: 2003-11-26 13:59:01
    Temat: Analityk finansowy,kredytowy w Warszawie
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Hej. Pytanie do ludzi z branży. Na jak długo szacujecie czas poszukiwania
    pracy kogoś o tym fachu?
    1,5 roku doświadczenia na stanowisku analityka kredytowego w dużej firmie
    ubezpieczeniowej. Kobieta, bez dzieci, zamężna, 25 lat.

    Pzdr

  • 2. Data: 2003-11-26 14:04:02
    Temat: Re: Analityk finansowy,kredytowy w Warszawie
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1,5 roku doświadczenia na stanowisku analityka kredytowego w dużej firmie
    > ubezpieczeniowej. Kobieta, bez dzieci, zamężna, 25 lat.

    Chyba niewiele, biorąc pod uwagę, że ostatnio rzuca mi się w oczy kilka (a może
    to to samo) ogłoszeń na takie stanowisko w W-wie. Reszta pochodną ilości
    chętnych, warunków i ich akceptacji. Więc odpowiedź nie jest jednoznaczna.

  • 3. Data: 2003-11-26 14:10:26
    Od: "Marcin" <t...@W...pl>

    > Hej. Pytanie do ludzi z branży. Na jak długo szacujecie czas poszukiwania
    > pracy kogoś o tym fachu?
    Jesli przez grupy dyskusyjne to dluuugo...

  • 4. Data: 2003-11-26 14:37:58
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli przez grupy dyskusyjne to dluuugo...

    Nie przez grupy dyskusyjne.

  • 5. Data: 2003-11-26 16:06:03
    Od: "Metto" <m...@N...pl>

    Wojtek wrote:
    > Nie przez grupy dyskusyjne.

    widac nie zrozumiales Marcina :) -> pl.praca.dyskusje

    --
    Mihoo

  • 6. Data: 2003-11-27 08:09:41
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Metto" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > widac nie zrozumiales Marcina :) -> pl.praca.dyskusje
    >

    > --
    > Mihoo

    Więc o to chodzi
    Na pl.praca.dyskusje też wysyłałem.
    Wg was nie powninienem wysyłać na pl.regi....... ?

    :/

  • 7. Data: 2003-11-27 08:31:53
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Metto" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Więc o to chodzi
    > Na pl.praca.dyskusje też wysyłałem.
    > Wg was nie powninienem wysyłać na pl.regi....... ?

    Ruszyc de.. i szukac po ogloszeniach i pracodawcach.
    Tutaj jest szansa na zainteresowanie pracodawcy, ale minimalna

    Sprawdzcie pojecie "aktywne poszukiwanie pracy"
    Warszawa jest na tyle dobrym rynkiem pracy, ze prace mozna "wychodzic"

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > :/

    ---

  • 8. Data: 2003-11-27 12:24:51
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Warszawa jest na tyle dobrym rynkiem pracy, ze prace mozna "wychodzic"
    >
    > --
    > pzdr. Krzysztof

    Dodam coś jeśli chodzi o "wychodzenie" pracy :) Tak się udało akurat
    koleżance ze studiów, którą spotkałem ostatnio w urzędzie miasta rejestrując
    auto.
    Po tym jak straciła pracę w wyniku likwidacji firmy, nie pracowała ponad 2
    lata. No i zaczeła łazić po firmach i urzędach, a szczególnie upodobała
    sobie urząd miasta. Bywała tam codziennie, łaziła po wszystkich wydziałach,
    pytała czy kogoś nie potrzebują itp. W końcu dla świetego spokoju przyjęli
    ją na 3 miesięczny staż, a potem przedłużyli no i dziewczyna pracuje!!

    pozdr
    Krzysiek