PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za reklame

  • 1. Data: 2003-11-26 11:57:53
    Temat: ile za reklame
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    za baner lub krotki tekst sponsorowany na stronie domowej (od 10 do 50
    odwiedzin dziennie)?

  • 2. Data: 2003-11-26 12:06:48
    Temat: Re: ile za reklame
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > za baner lub krotki tekst sponsorowany na stronie domowej (od 10 do 50
    > odwiedzin dziennie)?

    hmm powiedz jak długo bendziesz wyswietlał 1000 odsłon banera... za te 66 zl
    z Vatem ? i komu potrzebna tak długotrwała kampania?
    i to 10- 50 to odsłony, odwiedziny, czy uu ?

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2003-11-26 14:32:57
    Temat: Odp: ile za reklame
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > hmm powiedz jak długo bendziesz wyswietlał 1000 odsłon banera... za te 66
    zl
    > z Vatem ? i komu potrzebna tak długotrwała kampania?
    Dzieki za orientacyjna cene. Jak dlugo bede wyswietlal? To mozesz wyliczyc,
    3 miesiace gora. Komu taka kompania tego nie wiem, ale otrzymalem propozycje
    wiec sie zainteresowalem ile za to mozna dostac. Na piwko starczy :-)))
    > i to 10- 50 to odsłony, odwiedziny, czy uu ?
    Co to jest uu ???

  • 4. Data: 2003-11-26 16:29:08
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > wyliczyc, 3 miesiace gora. Komu taka kompania tego nie wiem, ale
    > otrzymalem propozycje wiec sie zainteresowalem ile za to mozna dostac. Na

    unikalny użytkownik - w zasadzie podstawa uczciwych rozliczeń w jednym z
    modeli rozliczeniowych
    tak jak podstawą powinien byc zewnetrzny niezależny audyt kampanii [np
    www.gemius.pl]

    Piotr Żebrowski