PracaGrupypl.praca.dyskusjeAlryda \ praca w Szwecji \ oszusci ??? › Re: Alryda \ praca w Szwecji \ oszusci ???
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Alryda \ praca w Szwecji \ oszusci ???
    Date: Mon, 28 Apr 2003 23:49:48 +0200

    Kent napisał:

    > Witam
    > Pewna firma z Katowic organizuje wakacyjny wyjazd do pracy do Szwecji. Praca
    > polega na zbieraniu jagód. Aby wyjechac tam trzeba zainwestować około 1500
    > zł. A moje pytanie do Was: czy to oszusci ? czy ktos miał już z nimi jakis
    > kontakt ?
    > Oto co przesłano mi na prosbę o "więcej szczegolow":
    > =========--------==========----------===========----
    -----===========--------

    Na wstępie uwaga - niestety nie należę do ludzi przedsiębiorczych, więc
    proszę o zrobienie poprawki na moją ocenę.

    Tekst wydaje mi się trochę naciągany, co już nie wróży niczego dobrego -
    np. ustęp o braku możliwości skorzystania z promu bez rezerwacji jakoś
    kłóci mi się z dużymi ogłoszeniami jakie co roku mogę zobaczyć w GW.

    Tylko to co sobie z prasy kiedyś wyczytałem - kilka lat temu temat był
    modny, bo okazywało się, że najlepiej zarabiali ludzie, którzy
    samodzielnie (w grupie) wybrali się do Szwecji i nie korzystali z usług
    różnych biur. Ci, którzy korzystali przeważnie kończyli na kradzieżach w
    sklepach, bo nie mieli już kasy. ;) Warunki ciężkie (nasze komary przy
    ichnich to małe robaczki). Dodatkowo - biura w najmniejszym stopniu nie
    interesuje, czy jest urodzaj i czy poprzednia grupa już nie ogołociła
    lasu. A jak nie zbierzesz czegoś, to nie masz na kemping, na paliwo i na
    jedzenie. A z ciekawostek - nie wiem czy w Szwecji (to trzeba by
    sprawdzić), ale chyba można się tam kempingować gdzie się chce. ;)

    Ale podobno, do odważnych świat należy. ;)

    Flyer