PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ale to zabawne

  • 1. Data: 2004-10-25 16:44:28
    Temat: Ale to zabawne
    Od: "Flipi" <f...@g...pl>

    Prawie pękłem ze śmiechu jak zobaczyłem ogłoszenie tej firmy.

    Treść ogłoszenia:

    Zajmujemy się dostarczaniem Internetu zarówno dla firm jak i osób
    prywatnych, oraz projektowaniem stron www.

    Stanowisko: webmaster

    Zadania:
    Praca polega na wykonywaniu stron www, różnego rodzaju serwisów www itd.

    Wymagania:
    krótki czas dojazdu do miejsca pracy (Mikołów), bardzo dobra znajomość
    komputera PC sprzętu i oprogramowania, PHP, MySQL, HTML, sieci komputerowe
    (połączenia switche itp.), zalecana znajomość: Linux, programów graficznych
    (opracowywanie środowiska graficznego dla stron www), flash, JavaScript

    Podsumowanie: Poszukujemy pracownika zdecydowanego zostać na stałe! Na
    początku zatrudnienie na umowę zlecenie, po sprawdzeniu się umowa o pracę.
    Początkowe wynagrodzenie 700zł, po wykonaniu kilku projektów i podpisaniu
    umowy o pracę możliwa podwyżka (nawet powyżej 1000zł).
    Wszelkie pytania proszę kierować na email: c...@c...net

    firma: CONER

    ulica: Towarowa 11
    kod/miasto: 43-190 Mikołów
    panstwo: Polska
    telefon: +48 32 737-94-27
    email: c...@c...net

    Polecam stronę tej firmy - wyjątkowo profesjonalna :)
    Swoją drogą ciekawe podejście - zatrudnimy jednego do wszystkiego i nie
    będziemy musieli zatrudniać masy ludzi.
    Dobrze że nie wpisali jeszcze sprzątania biura po godzinach.

    Pozdrawiam,
    Flipi

  • 2. Data: 2004-10-25 16:45:57
    Temat: Re: Ale to zabawne
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Flipi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > będziemy musieli zatrudniać masy ludzi.
    > Dobrze że nie wpisali jeszcze sprzątania biura po godzinach.

    To czesty zarzut, ze ktos chce jednego do wszystkiego i w przypadku bardziej
    zaawansowanych informatycznych wymagan nie wiem, na ile sa one realistyczne
    , ale tu wcale nie widze przesady. Znajomosc PHP, MySQL, HTML, flasha i
    JavaScriptu idzie często w parze, gdy ktos uczyl sie dla siebie samego robic
    swoje www od poczatku do konca ze wszystkimi mozliwymi bajerami, a tacy
    komputerowcy-amatorzy-pasjonaci zwykle sami probuja robic do swoich www
    takze grafike i przy okazji znaja sie na sprzecie i umieja polaczyc kilka
    komputerow w siec. Znam wiele osob majacych powyzsze umiejetnosci i nie sa
    to bynajmniej rzadkie kwalifikacje ani dobrze oplacani specjalisci.
    Najgorzej beda pewnie mieli z ta lokalizacja.

    I.

  • 3. Data: 2004-10-25 17:03:44
    Od: "Flipi" <f...@g...pl>

> [...]
    > to bynajmniej rzadkie kwalifikacje ani dobrze oplacani specjalisci.
    > Najgorzej beda pewnie mieli z ta lokalizacja.

    Wszystko ok. tylko szukając specjalisty od PHP i pokrewnych (MySQL itp.)
    mało kto jest do tego specem od sieci i od grafiki.
    Era omnibusów w informatyce powoli zanika, coraz częściej spotykane są
    ogłoszenia dla specjalistów np. tylko języki server-side+bazy danych, tylko
    admin LINUX.

    Jeżeli ktoś jest specem od wszystkiego to po krótkim czasie zotanie w tyle
    za nowymi technologiami bo nie sposób być na bieżąco w programowaniu php,
    serwerach i grafice jednocześnie.

    Pozdrawiam,
    Flipi

  • 4. Data: 2004-10-25 17:50:44
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    > robic

    > Wszystko ok. tylko szukając specjalisty od PHP i pokrewnych (MySQL itp.)
    > mało kto jest do tego specem od sieci i od grafiki.

    Oni nie potrzebuja wielkiego specjalisty, tylko sprawnego rzemieslnika, to
    widac po ogloszeniu.

    > Era omnibusów w informatyce powoli zanika, coraz częściej spotykane są
    > ogłoszenia dla specjalistów np. tylko języki server-side+bazy danych,
    tylko
    > admin LINUX.

    Jesli "tylko", to SAPy i inne specjalistyczne rzeczy - ja widze wzrastajacy
    popyt na umiejacych duzo rzeczy i gotowych szybko opanowywac nowe. Ale
    HTML+PHP+MySQL to cos, czego licealista sie nauczy w dwa-cztery miesiace
    /widzialam/dostatecznie dobrze, zeby zrobic prosta stronke z forum i content
    managementem (zwlaszcza, ze gotowe klocki do zlozenia tego sa dostepne na
    Sieci w wielkiej ilosci), a wydaje mi sie, ze ta firma nie potrzebuje
    wiecej.

    Zreszta, po co my gadamy o pehapach i hateemelach. Odezwalam sie dlatego, ze
    znow ktos sie czepia ogloszenia jakiegos pracodawcy. Czepiac sie ogloszenia
    jest sens wtedy, gdy wiemy, ze firma oszukuje lub zle traktuje pracownikow i
    chcemy ostrzec innych. Jesli ktos ma nierealne wymagania, to naprawde jego
    problem, a rynek mu pokaze, czy te wymagania sa nierealne i bedzie musial je
    zmienic, jesli osob odpowiadajacych mu i gotowych przyjac jego warunki nie
    ma.

    I.

  • 5. Data: 2004-10-25 19:13:57
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Immona wrote:

> [...]
    > zmienic, jesli osob odpowiadajacych mu i gotowych przyjac jego warunki nie

    Right.

    Trudno zarzucać właścicielowi firmy, że ma taka a nie inną politykę
    kadrową. Jeśli okaże się skuteczna i za niewielkie pieniądze będzie miał
    użtecznego speca czy jak mówisz rzemieślnika, chwała mu za to. Jeśli
    okaże się niewypałem, to on sam, a nie ktokolwiek, kto go tutaj
    krytykuje, będzie musiał pokrywać kosztów bezsensownej rekrutacji.

    Pozdrawiam

    ra.y

  • 6. Data: 2004-10-25 19:22:19
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    to tylko lista życzen a kto sie zgłosi to co innego ,lecz wynagrodzenie to
    chyba nie z tej bajki....

    .

    rafal

  • 7. Data: 2004-10-26 16:27:06
    Od: "Dawid" <d...@c...pl>

    > to tylko lista życzen a kto sie zgłosi to co innego ,lecz wynagrodzenie to
    > chyba nie z tej bajki....

    Oj tu sie musze niestety zgodzic.
    Z gory proponowalbym dla pracodawcy zatrudnic pracownika w wieku 10-15lat
    dla ktorego 700zl to bardzo duze kieszonkowe.