PracaGrupypl.praca.dyskusjeAle to zabawne › Re: Ale to zabawne
    From: "Immona" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ale to zabawne
    Date: Mon, 25 Oct 2004 18:45:57 +0200

    Użytkownik "Flipi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cljag8$1q2$1@inews.gazeta.pl...
    > Prawie pękłem ze śmiechu jak zobaczyłem ogłoszenie tej firmy.

    > krótki czas dojazdu do miejsca pracy (Mikołów), bardzo dobra znajomość
    > komputera PC sprzętu i oprogramowania, PHP, MySQL, HTML, sieci komputerowe
    > (połączenia switche itp.), zalecana znajomość: Linux, programów
    graficznych
    > (opracowywanie środowiska graficznego dla stron www), flash, JavaScript
    >
    > Podsumowanie: Poszukujemy pracownika zdecydowanego zostać na stałe! Na
    > początku zatrudnienie na umowę zlecenie, po sprawdzeniu się umowa o pracę.
> [...]

    To czesty zarzut, ze ktos chce jednego do wszystkiego i w przypadku bardziej
    zaawansowanych informatycznych wymagan nie wiem, na ile sa one realistyczne
    , ale tu wcale nie widze przesady. Znajomosc PHP, MySQL, HTML, flasha i
    JavaScriptu idzie często w parze, gdy ktos uczyl sie dla siebie samego robic
    swoje www od poczatku do konca ze wszystkimi mozliwymi bajerami, a tacy
    komputerowcy-amatorzy-pasjonaci zwykle sami probuja robic do swoich www
    takze grafike i przy okazji znaja sie na sprzecie i umieja polaczyc kilka
    komputerow w siec. Znam wiele osob majacych powyzsze umiejetnosci i nie sa
    to bynajmniej rzadkie kwalifikacje ani dobrze oplacani specjalisci.
    Najgorzej beda pewnie mieli z ta lokalizacja.

    I.