PracaGrupypl.praca.dyskusjeAle to zabawne › Re: Ale to zabawne
    From: "Immona" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ale to zabawne
    Date: Mon, 25 Oct 2004 19:50:44 +0200

    Użytkownik "Flipi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cljbkg$6qe$1@inews.gazeta.pl...

    > robic

    > Wszystko ok. tylko szukając specjalisty od PHP i pokrewnych (MySQL itp.)
    > mało kto jest do tego specem od sieci i od grafiki.

    Oni nie potrzebuja wielkiego specjalisty, tylko sprawnego rzemieslnika, to
    widac po ogloszeniu.

    > Era omnibusów w informatyce powoli zanika, coraz częściej spotykane są
    > ogłoszenia dla specjalistów np. tylko języki server-side+bazy danych,
    tylko
    > admin LINUX.

    Jesli "tylko", to SAPy i inne specjalistyczne rzeczy - ja widze wzrastajacy
    popyt na umiejacych duzo rzeczy i gotowych szybko opanowywac nowe. Ale
    HTML+PHP+MySQL to cos, czego licealista sie nauczy w dwa-cztery miesiace
    /widzialam/dostatecznie dobrze, zeby zrobic prosta stronke z forum i content
    managementem (zwlaszcza, ze gotowe klocki do zlozenia tego sa dostepne na
    Sieci w wielkiej ilosci), a wydaje mi sie, ze ta firma nie potrzebuje
    wiecej.

    Zreszta, po co my gadamy o pehapach i hateemelach. Odezwalam sie dlatego, ze
    znow ktos sie czepia ogloszenia jakiegos pracodawcy. Czepiac sie ogloszenia
    jest sens wtedy, gdy wiemy, ze firma oszukuje lub zle traktuje pracownikow i
    chcemy ostrzec innych. Jesli ktos ma nierealne wymagania, to naprawde jego
    problem, a rynek mu pokaze, czy te wymagania sa nierealne i bedzie musial je
    zmienic, jesli osob odpowiadajacych mu i gotowych przyjac jego warunki nie
    ma.

    I.