PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agent ubezpieczony - jakie są fakty???

  • 1. Data: 2003-10-31 15:36:17
    Temat: Agent ubezpieczony - jakie są fakty???
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Ostatnio zastanawiam się nad podjęciem proponowanej mi pracy jako agent
    ubezpieczony z możliwością awansu na dordcę ubezpieczeniowego/finansowego.
    Rzecz miałaby się rozegrać w Nacjonale Nederlanden. czy ktoś mógłby mi
    przybliżyć fakty na ten temat ??? Nie chciałbym się czegoś podjąć, a potem
    zrezygnawać (nie wiadomo czego się mogę spodziewać w tej pracy)

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-01 01:03:13
    Temat: Re: Agent ubezpieczony - jakie są fakty???
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Andrzej napisał:

> [...]
    > przybliżyć fakty na ten temat ??? Nie chciałbym się czegoś podjąć, a potem
    > zrezygnawać (nie wiadomo czego się mogę spodziewać w tej pracy)

    Nie będę strzelał z grubej rury ;) - a czy zostałeś poinformowany czym
    różnią się te stanowiska [agent vs doradca]?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2003-11-01 16:27:08
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > przybliżyć fakty na ten temat ??? Nie chciałbym się czegoś podjąć, a potem
    > zrezygnawać (nie wiadomo czego się mogę spodziewać w tej pracy)

    o ile gent ubezpieczony będzie ubezpieczony od ryzyka miernych zarobków
    spowodowanych nasyceniem rynku i brakiem koniunktury.. czemu nie... moze
    zarobisz na odszkodowaniach...

    Piotr Żebrowski
    studio Otwarte +48 12 431 09 84