PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgenicja posrednictwa pracy i przekret › Re: Agenicja posrednictwa pracy i przekret
    From: "Aski" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Agenicja posrednictwa pracy i przekret
    Date: Wed, 13 Nov 2002 14:59:51 +0100

    nie nowa moda...praktykowana od lat ...tez kiedys dalismy sie nabrac
    poznanskiej agencji nieruchomosci ktora oferowala...gwarantowala znalezienie
    niedrogiego mieszkania. Facet podpisal z nami umowe... skasowal nas na
    800..potem podal kilka lipnych adresow i zniknal;) tak po prostu a wraz z
    nim nasza kasa...Nasz blad polegal na tym ze w trybie pilnym ...w ciagu
    tygodnia zmuszeni bylismy znalesc mieszkanie i to uspilo nasza czujnosc.
    Szukalismy go na wlasna reke a potem sprawe zglosilismy Policji, ktora jest
    naprawde ok-tu wielki uklon w jej strone. Policja przeprowadzila sledztwo i
    jak sie okazalo facet zyl z takich przekretow. W rezultacie sprawa trafila
    do sadu a facet jest poszukiwany listem gonczym...Madry Polak po szkodzie...

    Moral..nie dajcie sie nabrac jakimkolwiek agencjom posrednictwa... najpierw
    niech znajda wam mieszkanie czy prace ..a potem przydzie czas na kase...nie
    wczesniej...taki uklad jest uczciwy.
    p.sroczka