PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje pracy tymczasowej

  • 1. Data: 2007-05-28 19:07:37
    Temat: Agencje pracy tymczasowej
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Witam
    Jestem zatrudniony w jednej z agencji pracy tymczasowej. Mam wątpliwości co
    to pewnego zapisu w umowie, a mianowicie:
    "Firma.... zatrudnia pracownika tymczasowego ... w wymiarze czasu pracy 0,5
    etatu"
    a następnie :
    "Dobowa norma czasu pracy 8 godzin", "Tygodniowa norma czasu pracy:
    przeciętnie 40 godzin w tygodniu"

    Ktoś tu chyba kogoś robi w konia?
    Składki są płacone od 0,5 etatu, a faktycznie pracuje się na cały eteat za
    pieniądze dużo mniejsze niż pracownicy etatowi.

    Czy w świetle prawa jest wszystko w porządku?

  • 2. Data: 2007-05-28 19:23:47
    Temat: Re: Agencje pracy tymczasowej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 28 May 2007 21:07:37 +0200, "Wojtek" <a...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >etatu"
    >a następnie :
    >"Dobowa norma czasu pracy 8 godzin", "Tygodniowa norma czasu pracy:

    skladki (zus jak sadze miales na mysli) placone sa jako % od
    wynagrodzenia. ulamki etatu nie maja tu nic do rzeczy.
    Wieksza jest skladka od 0,5 etatu za 2000 brutto niz o 1,0 etatu za
    1000 brutto.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-05-31 15:40:31
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wynagrodzenia. ulamki etatu nie maja tu nic do rzeczy.
    > Wieksza jest skladka od 0,5 etatu za 2000 brutto niz o 1,0 etatu za

    Ale wymiar urlopu jest juz liczony od polowki etatu .

    pzdr

  • 4. Data: 2007-05-31 16:08:54
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Ale wymiar urlopu jest juz liczony od polowki etatu .

    Tez nieprawda. W przypadku pracy tymczasowej wymiar urlopu to zawsze
    2 dni na miesiąc. Dniówka za taki urlop jest liczona jako średnie
    dzienne wynagrodzenie za okres, za który urlop przysługuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz