PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja Bezpieczenstwa Wewnetrzego

  • 1. Data: 2003-02-02 00:16:05
    Temat: Agencja Bezpieczenstwa Wewnetrzego
    Od: "Alibaba i 40 rozbojnikow :\)" <n...@n...post.pl>

    Witam
    Mam pytanko - czy ktos z Was pracowal albo pracuje w ABW (oodzial
    regionalny)? Chodzi o warunki pracy, placy, klimat pracy, jaka technologia.
    Ponoc dluga jest procedura rekrutacji. Chodzi o stanowisko inforamtyka.

    Pozdrofka
    Alibaba i 40 rozbojnikow :)

  • 2. Data: 2003-02-02 17:32:08
    Temat: Re: Agencja Bezpieczenstwa Wewnetrzego
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Alibaba i 40 rozbojnikow :)" <n...@n...post.pl> napisał w
    wiadomości news:b1hnsk$v85$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    technologia.
    > Ponoc dluga jest procedura rekrutacji. Chodzi o stanowisko inforamtyka.

    dluuga droga... i duze w sumie znajomosci.. a potem ciepla posadka z malą
    pensją i uzeraniem sie z kiepskim sprzetem...

  • 3. Data: 2003-02-05 06:11:36
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    > dluuga droga... i duze w sumie znajomosci.. a potem ciepla posadka z malą
    > pensją i uzeraniem sie z kiepskim sprzetem...

    ... jak w wiekszosci firm panstwowych.... :)