PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdres w CV po angielsku › Re: Adres w CV po angielsku
  • Data: 2004-02-03 12:47:55
    Temat: Re: Adres w CV po angielsku
    Od: "Szymek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszyscy Cie zrozumieli - nie zmienia sie struktury adresu, tak samo jak
    nie
    > tlumaczy sie nazwy ulicy (np. z Glownej na Main). Zwroc uwage na
    tlumaczenia
    > w druga strone - adres na dokumentach jest zawsze napisany wg standardow
    > stosowanych w kraju gdzie dana osoba/firma mieszka/urzeduje.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Aga

    Tak, ale piszac list po angielsku zmieniasz konstrukcje adresu z polskiej
    na angielska. Jesli w aplikacji wymagane jest wyslanie CV i LM po angielsku,
    moze byc zle odebrane, jesli nie zmienie tej formy (firma jest
    miedzynarodowa,
    choc chodzi o oddzial w Polsce). Nie chodzi o tlumaczenie, ale o sama forme
    zapisu.

    po polsku
    ul. AAA 22 mieszkania 33
    00-111 Warszawa

    po angielsku
    22 AAA Street, flat 33
    00 -111 Warsaw (Warszawa)

    Ktora forme mam wybrac (i czy ta ktora podalem po angielsku jest w
    porzadku)?

    Pozdrawiam,
    Szymek