PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdrem - co za shit › Re: Adrem - co za shit
  • Data: 2003-10-08 11:08:35
    Temat: Re: Adrem - co za shit
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na to odpowiedz jest bardzo prosta. fotosynteza

    Odpowiedź na to pytanie spędza sen filozofom od początku dziejów.
    Fizyka (a w konsekwencji również biologia i inne nauki) nie odpowiada na
    pytanie "dlaczego" tylko na pytanie "jak".

    Dyskusja szybko zeszłaby do podstaw:
    - a dlaczego te pieprzone elektrony tak latają?
    - a, bo im się chce
    - a, bo coś je trzyma
    - ale dlaczego coś je trzyma / albo: im się "chce"

    Czy mam zawołać ochronę panie Dyrektorze?

    Dobrze, że go Zdzisiek wybadałeś, bo pewnie ten h... po miesiącu
    zażądałby podwyżki!

    Pzdr: Catbert EHRM