PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdrem - co za shit › Re: Adrem - co za shit
  • Data: 2003-10-08 13:27:26
    Temat: Re: Adrem - co za shit
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieistotne czego dotyczy. Odpowiedź 'bo zawiera chlorofil'
    > nie mówi wiele nowego na temat "dlaczego jest zielona".
    > Toż to prawie masło maślane.

    Mowi jeżeli uzupełnić ją o komentarz "pochłaniający głownie czerwoną część
    widma, której energia jest wykorzystywana do fotosyntezy (bardzo ogólnie).
    Ponieważ zaś barwą dopełniajacą do czerwonej jest zieleń w widmie odbitym
    przez chlorofil (a tym samym przez liść) jest przewaga fal o tej długości i
    trawa jest zielona"

    Moją opinię o nowoczesnych i profesjonalnych rozmowach już kilka razy tu
    przedstawiałem więc nie będę sie powtarzać..
    pozdrawiam
    Paweł