PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ? › Re: Administrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ?
    From: WL <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Administrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ?
    Date: Tue, 06 Dec 2005 23:47:10 +0100

    gromax wrote:

    > miałem przyjemnoć współpracować z pewną światową firmą, która ma oddziały
    > także w naszym pieknym kraju, w której WSZYSTKIE aplikacje są instalowane i
    > synchronizowane z siedziby macierzystej. i pIV1Ghz z 256mb ram chodzi tak
    > wolno jak domowy pII 300 z 128 ramu...
    > m.in dlatego - podobnie jak kolega wyżej - sceptycznie podchodzę do pracy
    > jako admin zdalnie w tej rozbudowanej sieci (bo że mała to nie można
    > powiedzieć). jasne że jakieś zadania da się zaimplementować żeby się
    > wykonywały same. ale to chyba nie jest całość pracy admina.
> [...]
    jak juz ciagniemy tak OT - to owszem, nie neguje. Admin lokalny w takiej
    sieci jest IMO niezbedny. Ale nie dlatego, ze instalacja softu za pomoca
    group policy jest gorsza od nadzorowanej na kazdej stacji. IMO jest
    lepsza - bo pozwala poswiecic drogocenny ;) czas admina na powazniejsze
    zadania niz bieganie od peceta do peceta. Bo co ma zdalna instalacja do
    predkosci dzialania PIV? O czas instalacji wydluzy sie czas logowania,
    ale wplywu na ogolna wydajnosc maszyny nie widze zadnego. Chyba ze to
    badziewny soft ;)

    WL