PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ? › Re: [OT]Re: Administrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ?
  • Data: 2005-12-08 19:46:31
    Temat: Re: [OT]Re: Administrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ?
    Od: "konto" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    550 komputerów ,czyli niech kazdy z uzytkowników (domyślnie 550 przy jednej
    zmianie ) zadzwoni tylko raz na na miesiac czyli dziennie ~ 27 telefonów od
    user
    do tego SP , wirusy , mega załaczniki ..... hm, 600 netto to za dużo i tak
    nie będziesz miał czasu ich wydać ...hihhi
    550*10 zł = 5500 zł netto *22% vat , i bedziesz mial na pensje dla człowieka
    od odbierania telefonów.

    p.s.
    po co brać się za robotę jesli nie wiadomo ile jest warta ?

    rafal