PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator IT za granica... › Re: Administrator IT za granica...
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Administrator IT za granica...
    Date: Mon, 29 May 2006 09:02:45 +0200

    Użytkownik "Marek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e5achj$2f2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    <cut>
    > W ofertach zagranicznych widze jednak szumnie nazwane stanowiska: main,
    > professional cośtam cośtam i jakoś negatywnie nastawiam sie do takich
    > ofert.
    > Czy taka osoba od wszystkiego mialaby szanse znalezc prace ? Badz inaczej,
    > czy sa tam takie stanowiska dla wlasnie takich osob ?

    Bo bracie na zachodzie juz dawno zrozumiano, ze facet od wszystkiego jest od
    niczego;) I teraz nastawiaja sie na ludzi ze specjalizacja w konkretnych
    dziedzinach, czyli, jak facet od Solka, to of coz solki, jakis storage itp,
    jak facet od WAS-ow, no to WAS-y, MQ, Portal, czyli generalnie dobrze znac
    rodzine jakichs aplikacji/os-ow, zawsze dobrze, jak wiesz wiecej, ale to
    powinna byc wiedza uzupelniajaca. Oni po prostu nie sa sklonni uwierzyc, ze
    ty umiesz tak duzo. Przegladajac nawet oferty IBM-a dla goscia od WAS-ow
    rzucilo mi sie w oczy, ze chlopaki chca doswiadczenia itp a potem ze
    desirable jest, zebys umial zestawic driver JDBC WAS-->DB2/Oracle, co jest
    zupelna podstawa:) Wiec sugeruje, zebys wybral sobie jakis konkretny temat z
    tych, z ktorymi miales do czynienia, przepisal CV pod tym katem i szukal
    roboty zwiazanej z tym zagadnieniem. Bedzie szybciej i imo bardziej
    efektywnie.
    pozdr
    /p