PracaGrupypl.praca.dyskusje › Admin Linux - ile placa

  • 1. Data: 2010-12-21 14:04:19
    Temat: Admin Linux - ile placa
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam,
    co jakis czas przegladam kontrolnie oferty pracy i znanazlem m.in.:
    "....amerykańska firma z oddziałem w Krakowie szuka kandydatów na Starszego
    Administratora Systemów Linux/Windows..

    ...atrakcyjne wynagrodzenie do 4000zl netto..."
    "

    Moim zdaniem osoba na takim stanowisku powinna otrzymywac min 1,5x tyle i to
    na dzien dobry - chyba ze kryzys tu tez dotarl....

  • 2. Data: 2010-12-21 14:06:28
    Temat: Re: Admin Linux - ile placa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 15:04, Darek pisze:
> [...]
    >

    > Moim zdaniem osoba na takim stanowisku powinna otrzymywac min 1,5x tyle i to
    > na dzien dobry - chyba ze kryzys tu tez dotarl....

    Co to znaczy "powinna otrzymywać" i dlaczego powinna?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-21 14:30:52
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Dec 2010 15:04:19 +0100, Darek napisał(a):

> [...]
    >
    > Moim zdaniem osoba na takim stanowisku powinna otrzymywac min 1,5x tyle i to
    > na dzien dobry - chyba ze kryzys tu tez dotarl....

    Oferta jak oferta, chwali się, że podano z góry kwotę wynagrodzenia.
    Jeśli dla Ciebie ta kwota jest za niska - nie aplikuj, oszczędzisz czasu
    sobie i rekrutującemu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-12-21 15:33:59
    Od: Piotr <...@...com>

> [...]
    >

    > Moim zdaniem osoba na takim stanowisku powinna otrzymywac min 1,5x tyle i to
    > na dzien dobry - chyba ze kryzys tu tez dotarl....
    Widocznie amerykańska firma ma inne zdanie
    Moim zdaniem powinna min 40x tyle. Kto da więcej ?

  • 5. Data: 2010-12-21 16:11:46
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ...atrakcyjne wynagrodzenie do 4000zl netto..."
    > Moim zdaniem osoba na takim stanowisku powinna otrzymywac min 1,5x tyle i
    Wszystko się może zgadzać. Do 4k to także np. 2k. 1,5 raza tyle to 3k i
    wszystko gra.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-12-22 11:18:13
    Od: Jasnie <P...@n...sniadanie.pl>

    Sam jestem ciekawy co uwazacie na ten temat. Czy to jest dobra placa?

  • 7. Data: 2010-12-22 12:20:43
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 12:18:13 +0100, Jasnie napisał(a):

    > Sam jestem ciekawy co uwazacie na ten temat. Czy to jest dobra placa?

    Zdefiniuj "dobra". 4kzł to lepsza płaca niż 3kzł, a gorsza, niż 5kzł...

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-12-22 12:31:15
    Od: "Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zdefiniuj "dobra". 4kzł to lepsza płaca niż 3kzł, a gorsza, niż 5kzł...
    >

    > --

    Panowie i panie - takimi rzeczami przeciez reguluja prawo popytu i podazy.
    Sa rozne firmy. Jedne sa bogate, inne biedne. Kazde z nich potrzebuja
    wykwalifikowanego personelu na rozne stanowiska. Stad jest segmentacja. Ja
    przez iles tam lat pracowalem dla magicznej budzetowki. Wykonywalem prace
    administratora i dostawalem za to grosze. Bo taka byla firma i tyle placila.
    Za taka sama prace w innej firmie moglbym poewnie dostac dwa razy tyle a za
    granica z 5 razy tyle i juz. I tak jest w tym przypadku. Firma szuka
    czlowieka, deklaruje taka kase bo na to ich stac i wszystko na ten temat.

    A praca administratora jest fajna praca w zalozeniu. Siedzisz sobie przy
    biureczku, na stole masz kubeczek cieplej herbatki, po drugiej stronie masz
    telefon, przed soba monitor. Na pewno jest lepsza od modnego chwilowo
    odsniezania ulic :)

    A na powaznie. Dobrze sie pracuje jesli
    1. Sprzet nie jest jakis historyczny i ie musisz walczyc z duchami zeby to
    wogole dzialalo,
    2. Firma jest zorganizowana jak nalezy i nie dzieja sie ciekawostki
    przyrodnicze dookola,
    3. Szef nie jest kosmita i nie wymysla Ci jakis cudownych rozwiazan, ktore
    snily mu sie nad ranem,
    4. Nie musisz pracowac miedzy kretynami :)
    Wowczas dobrze sie pracuje nawet za mniejsza kase .... :)

    Pozdrowionka ze Szkocji ...zdrowych i wesolych oraz dobrego nowego.....

  • 9. Data: 2010-12-22 22:14:29
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 13:31:15 +0100, Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl
    napisał(a):

> [...]
    > snily mu sie nad ranem,
    > 4. Nie musisz pracowac miedzy kretynami :)

    Dobrze gada. Wódki mu dać!

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2010-12-23 06:39:58