PracaGrupypl.praca.dyskusje › Admin Linux

  • 11. Data: 2006-03-02 22:24:39
    Temat: Re: Admin Linux
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Wyobrażacie sobie żyć za 900 stów? :\ Smutna jest ta Polska czasami.

  • 12. Data: 2006-03-02 22:40:09
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du7rbe$3v5$1@news.task.gda.pl sheerer
    <s...@g...pl> pisze:

    > Wyobrażacie sobie żyć za 900 stów? :\ Smutna jest ta Polska czasami.
    Masz do bani wyobraźnię.
    W tym zasranym kraju są renciści-inwalidzi muszący wegetować za ~450 zł i
    emeryci po 40-tu latach pracy usiłujący przeżyć za ~700 zł.
    A jednocześnie byle bydlę z rady nadzorczej spółki utworzonej na gruzach
    sprzedanego przedsiębiorstwa zgarnia kolosalną kasę, śmieć zasadzony na
    posadzie z partyjnego parytetu bez stresów zasysa szmal podatników itp. -
    tak to wygląda.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-03-02 22:47:52
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Polskiego prawa, doucz się.
    > Od 01.01.2006 minimalne wynagrodzenie to 899,10 zł.
    > Rozporządzenie Rady Ministrów Dz. U. z 2005 r. Nr 177, poz. 1469.
    co najwyżej aktualnych wskaźników. akurat ani z "najniższą krajową" ani z
    żadnym działem wspomaganym przez ten czynnik nie mam za wiele wspólnego.
    mea culpa, biję się w piersi że tak podstawowego elementu ycia nie poznałem

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 14. Data: 2006-03-02 23:00:26
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Wlasnie koncze studia na Informatyce (polibuda). Mam pytanie, ile
    > powinienem zaproponowac (zarzadac) 1. pensji od pracodawcy. Oprocz
    > studiow robilem, rozne projekty z zakresu sieci non-profit i mam w tym
    > doswiadczenie.

    A wracajac do tematu to mysle ze mozesz wystartowac od 1500 netto :)

    pzdr,
    scalem

  • 15. Data: 2006-03-02 23:04:49
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wspólnego.
    > mea culpa, biję się w piersi że tak podstawowego elementu ycia nie

    To ja powiem 'niekoniecznie'. Bo można zarabiać też 80/90% najniższej
    krajowej (i to na cały etat) :P

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 16. Data: 2006-03-02 23:07:31
    Od: Krzysztof Kuźmicki <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net>

    scalem napisał(a):

    > A wracajac do tematu to mysle ze mozesz wystartowac od 1500 netto :)

    Dzieki, za odpowiedz, bo niezamierzenie watek przerodzil sie w jakis
    falme czy cus :) Swoja droga podzielam opinie Jotte. Bardzo smutne
    czasy. Sam bylem na saksach w Londynie i nie moge zapomniec w formularzu
    do agencji pracy pytania w wolonym tlumaczeniu "czy godzisz sie (jestes
    chetny) pracowac powyzej 18h/tydzien. A u nas ...

    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net/

  • 17. Data: 2006-03-03 06:04:27
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    Jotte napisał(a):
    > Masz do bani wyobraźnię.
    > W tym zasranym kraju są renciści-inwalidzi muszący wegetować za ~450 zł i
    > emeryci po 40-tu latach pracy usiłujący przeżyć za ~700 zł.

    Masz do bani wiedze.
    Polska ma najwiecej rencistow w Europie.
    Pieniazki sa dzielone pomiedzy tych faktycznie poszkodowanych przez los
    i kilkaset tysiecy takich, ktorzy choruja na lenistwo, a renty sobie
    zalatwili. Te 400 zl przemnozone przez ich ilosc to duzo wiecej niz
    pensje poslow/czlonkow rad nadzorczych...

    Ile % emerytow przepracowalo 40 lat?
    Za ile % zaklady pracy placily/placa pelne skladki?
    Ile lat stazu ma emerytowany gornik/kolejarz/wojskowy?
    Ile skladek placa rolnicy, ile faktycznie skladek placily
    kopalnie/huty/PKP przez ostatnich kilkanascie lat?

    Na kogo glosuje cale to towarzystwo? Czyz nie na tych, ktorzy sa za
    utrzymywaniem socjalizmu i zwiazanych z tym cieplych posadek?

  • 18. Data: 2006-03-03 09:14:50
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Krzysztof Kuźmicki napisał(a):

    > Wlasnie koncze studia na Informatyce (polibuda). Mam pytanie, ile
    > powinienem zaproponowac (zarzadac)
    ^^^^^^^^
    Tylko nie rób takich byków w CV.
    Wracając do meritum, wszystko zależy od miasta, firmy, zakresu
    obowiązków. Bez tych danych trudno podać choćby przybliżoną kwotę.
    W każdym razie - jeśli nigdy nie pracowałeś w zawodzie, to nie
    liczyłbym na kokosy.

    ch.

  • 19. Data: 2006-03-03 09:20:05
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

> [...]
    > doswiadczenie.

    Wszystko zależy od miasta, firmy, zakresu obowiązków. Bez tych danych
    trudno podać choćby przybliżoną kwotę. Dobrze, że robiłeś coś
    poza studiami - IMHO to duży plus. Sprawdź tylko swoje CV
    pod kątem błędów ortograficznych (vide: "zarządać").

    ch.

  • 20. Data: 2006-03-03 10:25:46
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du7tmg$67o$1@node1.news.atman.pl Nikiel ;-)
    <n...@p...fm> pisze:

    > To ja powiem 'niekoniecznie'. Bo można zarabiać też 80/90% najniższej
    > krajowej (i to na cały etat) :P
    Pikuś.
    Znam przypadki, że można zarabiać efektywnie 0% (słownie: zero) najniższej
    krajowej na ponad etat i to przez kilka miesięcy.

    Jotte