    From: PZ <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Adecco
    Date: Sun, 11 Sep 2005 11:39:31 +0200

    Adam napisał(a):
    > Użytkownik "Robert" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:dfsp95$sol$1@news.interia.pl...
    > PS.: Z opisu wnioskuje ze to Adecco..:)

    Ja bym z przyjemnoscia podyskutowal o tej firmie.

    1. Nie podaoba mi sie, ze dzwonia na sekretariat i mowia, ze chca w
    przywatnej sprawie porozmawiac. Sa wtedy przelaczani na biurko i jest
    niezbyt przyjemnie dla 'rekrutowanego'

    2. Gdy sa przelaczani na komorke przez sekretariat to niezbyt rozumieja,
    ze 'rekrutowany' jedzie samochodem, jest na prawde zajety.

    3. Umowienie sie na telefon po 18 jest przyjmowane ok, ale nigdy nie
    dzwonia po 18.

    4. Zadzwonienie do nich na sekretariat zaczyna sie od pytania: 'Czy
    skadal nam Pan swoje CV?'. Odpowiedz na nie koczy sie 'dowidzenia',
    chcociaz 'rekrutowany' prosi o przelaczenie do konkretnej osoby, z ktora
    rozmawial wczesniej.

    5. Wydaje mi sie, ze moga narobic czlowiekowi wiecej klopotow niz pozytku.

    Jakie sa wasze doswiadczenia z ta firma? i opinie o niej?

    PZ