eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurdy w koncernach › Re: Absurdy w koncernach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!not-for-mail
    From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absurdy w koncernach
    Date: Mon, 9 Feb 2004 09:08:02 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <c07f55$9ji$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <c02t5u$iqj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bash.bcc.com.pl
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1076314085 9842 212.126.4.55 (9 Feb 2004 08:08:05
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2004 08:08:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:108065
    [ ukryj nagłówki ]

    > Poszukuję informacji i przykładów różnych absurdów pracy w koncernach.

    W jednej z sieci restauracyjnych jest taki przepis, ze pracownicy nie moga
    nic nie robic.
    Wynika z tego taka sytuacja, ze nawet gdy nie ma klientow, pracownicy np
    zamiataja, wycieraja stoly, 10 raz myja ten sam talerz ... :-)

    W innej firmie jest przykazane, ze jak klient dzwoni, to mozna mu podac
    tylko 2 albo 3 numery telefonow, a pozniej musi zadzwonic jeszcze raz.

    W jeszcze innej, tym razem sieci supermarketow, jest tak, ze po odejsciu od
    kasy liste zakupow sprawdza pracownik sklepu i podbija ja w razie zgodnosci
    z tym co mamy w koszyku. Nastepnie ta sama liste podbija kolejny pracownik -
    juz nie sprawdzajac.
    (a to, ze pracownik nr 1 jakby mial dobrze wykonac swoja prace to mysialby
    kilkanascie minut przeszukiwac koszyk, to jest wlasnie absurd)

    W niektorych krajach, calkiem nawet blisko, jest tak, ze jak sie bedziesz
    bronil skutecznie podczas napadu, to cie wsadza, a napastnika nie.

    Inny absurd to to, ze w powyzszym kraju wspiera sie przedsiebiorczosc
    podnoszac podatki.

    W ogole to o tym kraju moznaby wiele napisac :-)

    --
    Michal

    Ps
    nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, jakoby absurdem bylo jedynie podnoszenie
    kosztow czy tez zmniejszanie przychodow. Liczy sie tez wizerunek firmy i
    obsluga klienta.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1