PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurdy w koncernach › Re: Absurdy w koncernach
  • Data: 2004-02-10 08:06:09
    Temat: Re: Absurdy w koncernach
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest to absurd, kontrola w hurtowni (a taka jest MCC) jest zupelnie
    inna
    > niz kontrola w hipermarkecie.

    bo w markecie jeszcze sie z kontrola nie spotkalem, moze stad roznica?

    > Mylisz sie. Nie znasz logistyki zabezpieczen MCC.

    Masz racje nie znam. Ty z pewnoscia znasz i mnie zaraz oswiecisz, bo za
    cholere nie wiem, jak pani przeswietla wzrokiem to co mam w siatkach w
    koszyku i w kilka sekund porownuje jego zawartosc z
    kilkunastoma/kilkudziesiecioma pozycjami na paragonie/fakturze.

    Do czasu mojego oswiecenia, upieram sie ze jest to absurd.

    --
    Michal