PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurdy w koncernach › Re: Absurdy w koncernach
  • Data: 2004-02-10 13:53:53
    Temat: Re: Absurdy w koncernach
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Talaga" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c0a37p$ou4$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > (chyba cos pomyliles w tym zdaniu, ale zakladam, ze wiesz co
    chciales
    > powiedziec i ze to panie porownuja koszyk z faktura a ochrona tylko
    > przybija na koncu, tak jak kiedys bylo w Selgrosie.)
    > moze ja czegos nie wiem i te panie sa z ochrony?

    Nic w tym zdaniu nie jest pomylone. Widzę, że rozróżniasz osobno
    "ochrona" i "panie". Tak się składa, że z ochrony są zarówno panie
    jak i panowie :-). Kasjerka po zakończeniu faktury może sobie
    sprawdzić
    zgodność ilości jednostek towaru z ilością na fakturze. A potem
    przy wyjeździe osoba z ochrony, czy to pani czy pan sprawdza
    zgodność zawartości koszyka z fakturą. Nie zawsze robi to dokładnie.
    Jeśli masz 3 przedmioty w koszyku to rzut oka wystarczy. Jeśli będzie
    chciała przetrzepie koszyk co do pozycji.

    I wierz mi nie jest to absurd.

    pzdr
    Art