PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurd w ustawie ! › Re: Absurd w ustawie !
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absurd w ustawie !
    Date: 12 Feb 2003 23:05:31 -0800

    Samotnik <s...@s...eu.org> writes:

    > Nie kłóć się, przecież Nina napisała Ci, jak jest U NICH w Ameryce. To
    > musi być dobrze, a nie żaden stek bzdur, w końcu to Ameryka... U nich
    > nawet nie wolno wymagać zdjęcia w CV, po prostu raj v2.0 w państwie
    > policyjnym.

    a moze jakies argumenty, zamiast atakow osobistych?

    > A od siebie dodam, że to totalny absurd, pracodawca oczywiście i tak
    > zatrudni młodą dziewczynę, będzie miał tylko więcej roboty przy
    > przeglądaniu ofert. Jeszcze sami szukający pracy się zbuntują, bo będą
    > czytali oferty, które nic nie mówią i będą marnować czas i pieniądze na
    > staranie się o pracę z założenia dla nich niedostępną.

    skoro to tak dziala to wytlumacz mi czemuz to w usa szukajacy pracy
    sie nie buntuja - ba, malo tego - wlasnie do tego kraju caly czas wala
    drzwiami i oknami emigranci zarobkowi?

    > P.S. Jeszcze trochę dalej zabrniemy w ten absurd i okaże się, że w
    > ogłoszeniu nie wolno podać wymaganych umiejętności, bo to dopiero jest
    > dyskryminacja! Co to znaczy, że wyższe wykształcenie konieczne? Do czego?
    > Przecież Józek siedem klas podstawówki skończył i też mu się należy!

    a cos poza demagogia masz w tym temacie moze przez przypadek do
    powiedzenia?
    zaprezentowales nic wiecej jak czysta reakcjeemocjonalna za zasadzie
    "a po co i tak sie nie uda a w ogole to absurd durnota"

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net